tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) به روایت اول مجلس عزاداری در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس برگزار شد.

در این مراسم عزاداری و سوگواری، حجت الاسلام والمسلمین امین بهرامی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به بیان ویژگی‌ها، زندگانی، جایگاه، مبارزات و مناقب حضرت فاطمه زهرا (س) در موضوعات منزلت زن در اسلام، مقام حضرت زهرا سلام الله علیها در قرآن پرداخت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت لوله سازی اهواز به ضرورت پاسداشت ایام فاطمیه پرداخت و افزود: دلیل تعظیم این شعائر آن است که حضرت صدیقه شهیده(سلام الله علیها) در خطبه خویش باتعیین معیار برای بشریت به اثبات این مساله پرداخت که تنها ولی و امام بعد از پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله) حضرت علی بن ابی طالب(علیه السلام) و تنها امامت است که می‌تواند دین را از تحریف دشمنان حفظ کند. 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت لوله سازی اهواز درادامه با حساسیت تبیین معارف فاطمی افزود: درعصری زندگی می‌کنیم که سخنان مابه کوتاه زمانی در دنیا منتشر می‌شود و هیچگاه عقاید صحیح از راه توهین وتکفیر دیگران انتشار پیدا نکرده است، لذا در ایام فاطمیه درعین پایبند بودن برعقیده خویش اما باید طوری تبلیغ کنیم که دشمنان اسلام اتحادجامعه اسلامی را برهم نزنند.

همچنین در این جمع معنوی عموری مداح اهل بیت علیهم السلام با قرائت زیارت عاشورا و سپس نوحه سرایی این مجلس را به فیض رساند.



نام:
ایمیل:
* نظر: