tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۷
جسد داریوش مهرجویی، کارگردان سینما و همسرش در ویلای شخصی‌شان در کرج کشف شد.
به گزارش خبرنگار هماپرس، پلیس استان البرز ساعتی پیش اعلام کرد که جسد داریوش مهرجویی در ویلای شخصی‌اش کشف شده است.

این اطلاعیه پلیس توضیحات بیشتری درباره ماجرا نداده است. در حالی پلیس البرز از آغاز تحقیقات در این زمینه خبر داده است که برخی اخبار در شبکه‌های اجتماعی حاکی از قتل مهرجویی و همسرش حکایت دارد.

جزئیات حادثه از زبان رئیس کل دادگستری استان البرز

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز درباره این حادثه اظهار کرد: روز گذشته قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیده محمدی فر در ویلای شخصی واقع در زیبادشت فردیس رخ داده است.

طبق اظهارات مونا مهرجویی، پدرش حدود ساعت ۲۰:۵۰ روز شنبه مورخ ۲۲ مهرماه به وی که در جهانشهر کرج بوده پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید.

دختر مرحوم مهرجویی حدود ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود و مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

با توجه به تماس دختر مقتولین با پلیس، موضوع به اطلاع بازپرس ویژه قتل می‌رسد.

با صدور دستور قضایی، بلافاصله دادستان فردیس به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل قتل حاضر شدند.

به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب فردیس، دستورات قضایی لازم جهت بررسی موضوع و شناسایی و بازداشت متهمان را به پلیس آگاهی استان البرز صادر شده است.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های معروف سینمای ایران است که ساخت فیلم‌هایی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را در کارنامه خود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: