tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: رمز موفقیت و حل مشکلات مردم استان خوزستان گذشتن از منافع شخصی و جناحی و یک صدا و یک هدف شدن برای حل مشکلات و خدمت جهادی به مردم خوزستان و اقوام شریف این استان است.
رمز موفقیت و حل مشکلات مردم استان خوزستان گذشتن از منافع شخصی و جناحی و یک صدا و یک هدف شدن برای حل مشکلات و خدمت جهادی به مردم خوزستان و اقوام شریف این استان است. 

 هوشنگ صالح راد رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری خبر فوری با بیان مطلب فوف  عنوان نمود:در شرایط خطیر فعلی  استان بیشتر از همیشه به همدلی و اتحاد همه مسئولین استان و شروع کارهای جهادی و ارزشی و در میدان آمدن همه تفکرات و دلسوزان نظام و انقلاب جهت حل مشکلات مردم نیاز دارد.

صالح راد عنوان نمود: در استان هر گونه فرصت سوزی مستقیم به منافع مردم ضربه خواهد زد. استان خوزستان زخم های زیادی در طول دوران مختلف به خود دیده و این زخم ها استان را به بیماری تبدیل نموده که نیاز شدید به درمان فوری دارد استان در موقعیت حساس قرار دارد و  دشمن از این کمبودها جهت موج سواری استفاده می کند. 

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان  اضافه کرد: همه بدون استثنا باید کار جهادی و میدانی  در بین مردم بودن سرلوحه خود قرار بدهند. باید در بین مردم بود و مشکلات مردم لمس کرد و راه حل  مشکلات احصا و مرتفع نمود.

صالح راد بیان داشت: کارهای در استان انجام شده اما کافی نیست. مردم استان از هر قوم و نژادی سالیان سال با اتحاد و برادری کنار هم زندگی کردند. مردمی مسلمان وطن دوست و ولایت مداری که در همیشه حافظان وطن بوده و هستند. این مردم مستحق خدمت شبانه روزی هستند.مسولین بدانند اگر یک سر سوزنی از خدمت به مردم غافل شوند گناه نابخشودنی مرتکب شده اند. 

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان افزود: خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است.  اما مسئولین هرگز دین خود را به خوزستان ادا نکردند. خیلی کارها زمین مانده و لازم است در دولت سیزدهم دولت مردمی و جهادی کارها جهادی انجام شود.

صالح راد در ادامه افزود:   خیلی از مسئولیت ها هنوز بلاتکلیف مانده و لازم است تکلیف مسولیت ها در استان مشخص شود. چرا که جایی برای فرصت سوزی وجود ندارد.  فصل الخطاب همه انتصابات می تواند بیانیه گام دوم انقلاب باشد که برای انتصاب مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه نکات گفته شده  که عبارتند از مدیری فساد ستیز ،جهادی ، ارزشی، انقلابی، ولایی ، متخصص و  متعهد .

 صالح راد ادامه داد : مقام معظم رهبری  خصوصیات یک مدیر در تراز گام دوم انقلاب را بیان فرموده است. ریاست محترم جمهوری هم به بیانیه گام دوم انقلاب و انتصابات مدیران در تراز این بیانیه توجه خاصی نموده است. پذیرفته نیست که در چله دوم انقلاب باز هم از مدیران تکراری و بی انگیزه استفاده شود و کارها مردم زمین بماند.

  رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت:  آنچه که در استان خوزستان مشاهده می شود در نقاط مختلف هنوز رنگ و بوی کار جهادی و حرکت شبانه روزی نگرفته و کارهای میدانی و رسیدگی میدانی به کارهای مردم نهادینه نشده و این زنگ خطر است برای استان.

وی تاکید کرد: دیگر جایی برای تعلل و درنگ نیست. استان خوزستان مشکلات فراوانی دارد و مردم انتظار حل مشکلات را دارند. بر این اساس می طلبد همه مسئولین استان یکدست و متحد جهت حل مشکلات مردم پا در میدان جهاد شبانه روزی بگذارند و در جاهای که هنوز مدیران بی انگیزه وجود داد سریع تر مدیران بی انگیزه و خسته جابجا و از نیروهای انقلابی و جهادی و ارزشی استفاده شود و بجای منافع جناحی و حزبی و قومی همه باید به منافع مردم و انقلاب و نظام توجه نمایید .
نام:
ایمیل:
* نظر: