tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
برگزاری نشست خبری در فضای بسته
در شرایطی که وضعیت کرونا در خوزستان و به ویژه در اهواز قرمز است و موارد بستری و مبتلایان و مرگ و میر و سرپایی به شدت صعودی است صندوق کارآفرینی امید خوزستان. اقدام به برگزاری نشست خبری با حضور ۹ رسانه آن هم در فضای بسته کرد.

 بر اساس دستور استاندار خوزستان و تأکید و طبق مصوبه ستاد استانی کرونا در خوزستان برگزاری به دلیل وضعیت و شرایط قرمز کرونایی‌ اهواز و شدت ابتلای به کرونای هندی و وضعیت ناگوار و فاجعه بار و سیر صعودی و فزاینده کرونای هندی در اهواز برگزاری هر نوع تجمع و نشست و برنامه خبری و غیر خبری ممنوع است و باید بر بستر فضای مجازی دنبال شود. 

 در شرایطی که مدافعان سلامت زیر بار کرونا له شده اند و ظرفیت بسیاری از بیمارستان های اهواز پر شده و کرونا به مرز انفجار در اهواز رسیده است صندوق کارآفرینی امید خوزستان صرفا برای یک گزارش عملکردی دستورالعمل های بهداشتی کرونایی‌ ستاد کرونا را که هم شأن و همتراز مصوبات شورای عالی امنیت ملی است نقض می کند و زیر پا می گذارد و در فضای بسته جان خبرنگاران به خطر می اندازد.

 این در حالی است که اطاعت از دستورات و مصوبات شورای عالی امنیت ملی الزامی و اجباری است و هیچ کس حق مقاومت و عدم اجرای مصوبات و یا نقض و تاخیر در اجرای آنها و یا ممانعت از اجرای آنها را ندارد و در صورت وقوع چنین شرایطی به شدت با وی برخورد قانونی می شود.

 این در حالی است که استانداری خوزستان برای حفظ جان اصحاب رسانه اهواز نشست تجلیل از خبرنگاران را لغو و صرفا به برگزاری یک نشست مجازی اکتفا کرد. کاری که صندوق کارآفرینی امید هم می توانست بکند اما نکرد و ترجیح داد قانون را نادیده بگیرد. اکنون از ستاد کرونای استان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان دبیر ستاد کرونا انتظار می رود با ناقضان شیوه نامه های کرونایی برخورد کند تا کسی به خود اجازه ندهد که جان مردم با به خطر اندازد.
نام:
ایمیل:
* نظر: