tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴
تداوم تلاش ها در راستای ایجاد عدالت آموزشی در استان خوزستان
مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان با قدر دانی از خیرین مدرسه ساز که همیشه یار و همراه بودند تا لبخند شادی بر لب دانش آموزان نقش ببند گفت :سال 1402 در مجموع خوزستان با تحویل 178 مدرسه با 700 کلاس درس و زیر بنای بالغ بر 62 هزار متر مربع توانسته در امر مهم مدرسه سازی جزء برترین و شاخص ترین استانها در کشور ثبت شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان: محمد سعیدی پور در گفتگو با روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان در خصوص پروژه های تکمیل شده در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۲ اظهار داشت : ۳۹ مدرسه در استان خوزستان با همت و تلاش جهادی همه خدمت گذاران مردم در اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان تکمیل و اماده بهره برداری هستند .

مدیر کل نوسازی در ادامه با تاکید بر ایجاد افزایش فضای اموزشی استاندارد در استان عنوان کرد : با بهره برداری از این پروژه ها ۱۷۷ کلاس درس به سرانه فضای آموزشی استان خوزستان افزوده میشود .

محمد سعیدی پور در ادامه خاطر نشان کرد: زیر بنای این پروژه ها ۱۷ هزار متر مربع است وی در خصوص پروژه های تحویلی در ۶ ماه نخست سال نیز گفت : افتتاح ۱۳۹ پروژه با ۵۲۳ کلاس درس قدم بسیار مهم و ارزشمند است که برای آینده سازان کشورمان برداشته شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان همچنین گفت : پروژه های افتتاح شده در سال ۱۴۰۲ با اولویت استاندارد سازی فضاهای آموزشی در مناطق عشایری و روستایی میباشد .
سعیدی پور در خصوص برچیدن مدارس سنگی که یکی از اهداف اداره کل نوسازی مدارس استان است نیز عنوان کرد : در نیمه دوم امسال ۴۷ کلاس سنگی در راستای ایجاد عدالت آموزشی در استان حذف و کلاس درس استاندارد و تجهیز شده در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت ساخت مدرسه و لزوم ایجاد فضای مناسب توام با آرامش برای کودکان اسنثنایی اظهار داشت: ساخت ۵ مدرسه با ۴۰ کلاس درس برای دانش آموزان استثنایی در سراسر استان یک دستاورد مهم است که در چندین سال اخیر بی سابقه بوده است .

در پایان محمد سعیدی پور مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان با قدر دانی از خیرین مدرسه ساز که همیشه یار و همراه بودند تا لبخند شادی بر لب دانش آموزان نقش ببند گفت :سال ۱۴۰۲ در مجموع خوزستان با تحویل ۱۷۸ مدرسه با ۷۰۰ کلاس درس و زیر بنای بالغ بر ۶۲ هزار متر مربع توانسته در امر مهم مدرسه سازی جزء برترین و شاخص ترین استانها در کشور ثبت شود .

نام:
ایمیل:
* نظر: