tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
محمد اردشیری
جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا حیدری به جهات مختلف شخصیتی متفاوت و خاص دارد او از خانواده ای با اصالت ، فرهنگی ، انقلابی و مومن رشد یافته است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ رضا حیدری خیلی زود و در کمترین بازه زمانی توانست مدارج علمی و پژوهشی را طی کند و مسیر های علمی حوزه علمیه را که بین ۱۰ تا ۱۵ سال طول می کشد را در ۴ سال طی کرد و در ابتدای دهه ۹۰ شمسی از سوی حضرت آیت الله موسوی جزایری اجازه اجتهاد را گرفت.

طی کردن تمام سطوح حوزوی در استان خوزستان از دیگر ویژگی های ممتاز و کم‌نظیر حجت الاسلام والمسلمین شیخ رضا حیدری است که او را متمایز کرده است. تسلط کامل و خاص ایشان بر علوم حوزوی از دیگر ویژگی های شخصیتی ایشان است و تاکنون توانسته شاگردان زیادی را برای خدمت به اسلام و انقلاب آموزش بدهند.

ولایت پذیری، تسلط کامل و چشم گیر بر علوم حوزوی سابقه درخشان در مدیریت و بصیرت افزایی در بحران ها و چالش ها بخصوص در فتنه ۸۸ ، آبان ۹۸ و حوادث پاییز سال ۱۴۰۱ بخصوص در بین مردم خوزستان و نخبگان استان خوزستان جهت رفع فتنه ها ، حضور و پاسخگویی به مردم از حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا حیدری یک مرجع علمی و اجتماعی در خوزستان به وجود آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا حیدری در بین اقشار مختلف مردم خوزستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است که روز به روز بر محبوبیت این عالم انقلابی و مردمی افزوده می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: