tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از پذیرش حدود ۴۰۰ دانشجوی بین‌الملل در ۲۶ رشته تحصیلی این دانشگاه در دو سال اخیر خبر داد.
دکتر محمدحسین سرمست در چهارمین کارگاه بین‌المللی‌سازی آموزش عالی در علوم پزشکی منطقه ۴ آمایشی آموزش عالی بخش سلامت کشور که در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز در دانشگاه اهواز میزبان مسئولان حوزه بین‌المللی کلان منطقه چهار کشور از دانشگاه‌های دزفول، آبادان، شوشتر، بهبهان و لرستان هستیم. نتیجه این نشست و آموزش با هدف رفع موانع پیش روی آموزش بین‌الملل  و تبادل نظرها و تجربه‌های استادان است.

وی با اشاره به تعداد دانشجویان جذب شده در دو سال اخیر، افزود: در دو سال اخیر حدود ۴۰۰ دانشجوی بین‌المللی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ۲۶ رشته تحصیلی پذیرفته شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ضرورت توسعه آموزش‌های بین‌المللی، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای افزایش پذیرش دانشجوی بین‌الملل اقدام کنیم و در آینده شاهد توسعه این آموزش‌های باشیم. عمده دانشجویان بین‌المللی که در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تحصیل می‌کنند از اقیلم کردستان عراق، پاکستان، هندوستان و عراق هستند.




منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: