tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۶
رییس بنیاد مسکن خبرداد
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تخصیص یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به روستاهای خوزستان خبر داد و گفت: همه این اعتبار به منظور بهسازی روستاهای استان جذب شده است.

غلامرضا صالحی در حاشیه بازدید از روستاهای اهواز، کارون و باوی اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه عمران و آبادانی روستاهای استان انجام شده است و مشارکت خوبی میان دهیاری‌ها و مجموعه بنیاد مسکن وجود دارد.

 وی افزود: با توجه به این مشارکت خوب، کارهایی برای زیرسازی و آسفالت و بهسازی روستاها انجام شده است و بنیاد مسکن نیز در همه این پروژه‌ها حضور دارد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در سال ۱۴۰۱ از دو هزار و ۲۲۴ روستای بالای ۲۰ خانوار به ۸۵۰ روستا اعتبارات بهسازی تخصیص داده شد و عملیات اجرایی این طرح‌ها در حال اجرا است و این پروژه‌ها در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

صالحی ادامه داد: به روستاهای خوزستان یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که ۱۰۰ درصد آن توسط استان جذب شده است.

وی افزود: شاخص برخورداری روستاهای خوزستان در وضعیت خوبی است و در ۶۸ درصد از روستاهای استان بهسازی طرح هادی آن‌ها انجام شده است.

صالحی عنوان کرد: مشکلاتی در بحث تامین زمین در برخی روستاهای خوزستان وجود دارد که با توجه به سیاست‌های جدید در سال ۱۴۰۳ در اولویت بازنگری قرار گرفته‌اند و بعد از بازنگری طرح هادی این روستاها، زمین مورد نیاز جوانان فاقد مسکن در این روستاها تامین می‌شود.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: