tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۹
سردار رادان:
فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر برخورد قاطع و سریع با سرقت‌های مسلحانه و همچنین تیراندازی‌های بی‌هدف تاکید کرد.
سردار احمدرضا رادان در مراسم کلنگ‌زنی ۴۸۰ واحد منزل سازمانی نیروی انتظامی که امروز (۲ آذرماه) در اهواز انجام شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های فرمانده انتظامی، کمبود منازل سازمانی و ملکی همکاران ما در نیروی انتظامی و مرزبانی است. از نادر سازمان‌های مسلحی هستیم که رنج شدیدی از تعداد کم واحدهای سازمانی و ملکی می‌بریم.

وی افزود: بنا را بر این گذاشتیم که در فاصله زمانی دو ساله با همت فرماندهان و مدیران و نیز کمک دولت و مجلس و در مدت دو سال و نیم، ۱۰۰ هزار منزل سازمانی در کل کشور برای استفاده همکاران‌مان داشته باشیم.

رادان بیان کرد: در این خصوص سهم استان خوزستان و چند استان دیگر که معمولاً ماموریت‌خیز هستند، به صورت ویژه است. این سهم در ساخت را با اولویت استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، کردستان و آذربایجان غربی گذاشته‌ایم و چه در حوزه انتظامی و چه مرزبانی به سرعت و همت فرماندهان ساخته می‌شوند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز کلنگ ۴۸۰ واحد منزل سازمانی در اهواز زده شد. تلاش داریم کل سهم استان خوزستان در این دو سال و نیم محقق شود.

وی بیان کرد: مردم خوزستان از دو موضوع رنج‌ می‌برند و این رنج‌ مردم، رنج ما شده است؛ یکی بحث تیراندازی‌های بی‌هدف و بی‌نشان و دیگری موضوع سرقت‌های مسلحانه است.

رادان گفت: به همکاران به حکم قانون ابلاغ کردیم در هر دو مورد، هم سرقت‌های مسلحانه که در صحنه حاضر می‌شوند و درگیر می‌شوند و هم در خصوص کسانی که امنیت مردم را در تیراندازی‌هایی که رعب و وحشت ایجاد می‌کند دستخوش بازیگوشی خود می‌کنند، بسیار قاطع، تند و سریع برخورد کنند و همگان آثارش را خواهند دید. همه همکاران، این صحبت را به مثابه یک ابلاغ تلقی کنند و انجام دهند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: