tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۹
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امیدواریم ایثارگری شهدای بزرگوار و این فرزندان بزرگ موجب شود بتوانیم محیط زیست را از همه آلاینده‌ها پاک کنیم.

علی سلاجقه در نخستین کنگره ملی شهدا و ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست که امروز (۲ آذرماه) در اهواز برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: آنچه که امروز در غزه مظلوم می‌گذرد یاد و جایگاه شهدای را برای هر انسان منصفی هویدا می‌سازد. شهدا پالایشگرانی هستند که برای رفع آلایندگی در روح، جسم و محیط حضور پیدا می‌کنند. همه آلودگی‌ها را جانبازان و شهدا با نثار خون مطهرشان از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه این نظام پشتوانه‌های اصلی خود را پاسداشت می‌کند، افزود: خانواده‌های شهدا مظلوم مانده‌اند. این خانواده‌ها عزیزترین سرمایه‌های خود را تقدیم این نظام و حفظ آب و خاک این کشور تقدیم کردند. با افتخار بر کف پای این پدران و مادران بوسه می‌زنم. صبر در مقابل عظمت روح خانواده‌های شهدا و ایثارگران کم آورد. این خانواده‌ها با بردباری، کمر دشمن را شکاندند. خداوند آن‌ها را با گرانبهاترین سرمایه‌های زندگی خود آزمایش کرد و آن‌ها سربلند شدند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در باغ شهادت در خانواده محیط زیست باز است. شهدای ما آلایندگی را از بین می‌برند. ‌جرثومه‌های فساد امروز دارد جهان را آلوده می‌کند و در غزه مظلوم و مقتدر، خون دارد این جرثومه‌ها را از بین می‌برد و مقاومت دارد ایثار می‌کند و  به یمن خون شهدا، مظلومیت را به پرچم اصلی آزادی‌خواهان جهان تبدیل می‌کند.

وی بیان کرد: امیدواریم ایثارگری شهدای بزرگوار و این فرزندان بزرگ موجب شود بتوانیم محیط زیست را از همه آلاینده‌ها پاک کنیم.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: