tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۴
شرکت توسعه نیشکر به عنوان نماینده استان خوزستان در سوپرلیگ کاراته ایران حضور خواهد داشت.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، خوزستان که سال‌ها از سطح اول کاراته ایران فاصله داشت، امسال با تیم توسعه نیشکر، با مدیریت جواد مهربانی و سرمربیگری مجید عبدالحسینی از  قهرمانان و مربیان پیشین تیم ملی کاراته ایران در سوپرلیگ حضور خواهد داشت‌.

به همین منظور تمرینات این تیم از چند هفته قبل آغاز شده و شرکت توسعه نیشکر در بخش کاتا و کومیته با ترکیبی از کاراته‌کاهای خوزستانی و چند چهره شناخته شده کاراته ایران در سوپرلیگ به روی تاتامی خواهد رفت.

در هفدهمین دوره سوپر لیگ کاراته آقایان که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد، در بخش مردان عنوان قهرمانی به بیمه تعاون رسید و در بخش بانوان دانشگاه آزاد سلامی جام قهرمانی را بالای سر برد.

بر اساس این گزارش، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سال‌های اخیر با حمایت از فعالیت‌های ورزشی، در رشد و اعتلای ورزش منطقه و پرورش نخبگان ورزشی، سهم بسزایی داشته است.

حمایت‌های توسعه نیشکر از تیم‌های ورزشی، علاوه‌بر ارتقای سطح بازی ورزشکاران، باعث مطرح شدن نام استان خوزستان در سطح ملّی نیز شده است؛ این حمایت‌ها، نام نیشکر را هم در عرصه تولید و هم در زمینه ورزشی، به عنوان یک بِرند معتبر پُرآوازه کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: