tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به آبگرفتگی بیمارستان راه زینب سربندر، گفت: در ساختمان بیمارستان آبگرفتگی و مشکلی وجود ندارد اما با توجه به آبگرفتگی وسیع در خیابان‌های اطراف بیمارستان، آب شهر در حال سرازیر شدن به محوطه بیمارستان است.

دکتر سید سعید آزنده با اشاره به وضعیت آبگرفتگی شهر بندر امام(ره) در پی بارندگی دو روز گذشته اظهار کرد: در پی آبگرفتگی شهر، بیمارستان راه زینب سربندر دچار آبگرفتگی شده است اما خدمات به بیماران ارائه می‌شود.

وی افزود: در ساختمان بیمارستان آبگرفتگی و مشکلی وجود ندارد اما با توجه به آبگرفتگی وسیع در خیابان‌های اطراف بیمارستان، آب شهر در حال سرازیر شدن به محوطه بیمارستان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: چهار دستگاه خودرو برای تردد مردم در نظر گرفته‌ایم تا با این خودروها از بیرون به داخل بیمارستان منتقل شوند.

آزنده با اشاره به تلاش شهرداری و آبفا برای تخلیه آب شهر، بیان کرد: وضعیت آبگرفتگی محوطه بیمارستان تابعی از وضعیت شهر است. طبق گفته مسئولان مربوطه در ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده آب تخلیه خواهد شد

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی رعایت نکات بهداشتی بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از آب موجود در خیابان‌ها، فاضلاب است که این آلودگی آب به فاضلاب، از بسیار حائز اهمیت است بنابراین مردم باید در این شرایط نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند تا به بیماری‌های اسهالی مبتلا نشوند.

 

منبعک ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: