tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده مه یا غبار صبحگاهی و تجمع آلاینده‌ها برای برخی از نقاط استان تا ۲ روز آینده پیش بینی می شود.

محمد سبزه زاری بیان کرد: بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از اواسط وقت امروز تا ۲ روز آینده جو نسبتا پایداری را بر روی استان نشان می‌دهد و پدیده غالب در سطح استان مه رقیق یا غبار صبحگاهی در بیشتر مناطق و در شهرهای پر جمعیت و صنعتی تجمع آلاینده‌ها خواهد بود.

وی افزود: برای روز پنج شنبه آسمان نیمه ابری همراه با افزایش ابر و برای روز جمعه در سطح استان ناپایداری‌های ضعیفی به صورت پوشش ابر، با احتمال رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۲۷.۴ و دهدز با ۷.۹ به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداقل دمای اهواز ۱۳.۹ و حداکثر ۲۳.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع پدیده مه یا مه رقیق شامگاهی و صبحگاهی از اواخر وقت روز دوشنبه تا ظهر روز چهارشنبه که سبب کاهش دید افقی در بخش‌هایی از نیمه شرقی ، جنوبی ، مرکزی و غربی استان خوزستان و راههای مواصلاتی می‌شود هشدار سطح زرد صادر کرده است.

 

منبع: ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر: