tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۷
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به شرایط جوی حاکم بر استان و همچنین باز بودن همه جاده‌های ارتباطی گفت: مردم برای اطلاع از وضعیت جاده‌های استان با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

محمد جولانژاد اظهار کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی، نیروهای راهداری در آماده باش کامل قرار دارند و با استقرار در محورهای استان مانع از انسداد راه‌ها خواهند شد.

وی با اشاره به آماده باش ۲۱۰ دستگاه ماشین آلات، ۲۲۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۳۰ گروه به منظور مقابله با بحران‌ های احتمالی، افزود: در حال حاضر با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورها باز هستند اما مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده ‌های استان با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: کارشناسان مرکز مدیریت راه های این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده‌ها هستند.

جولانژاد گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده مبنی بر احتمال وقوع سیلاب، در تلاش هستیم با اقدامات سریع و به موقع از انسداد محورها جلوگیری کنیم.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش شدید باران و رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و انتظار بارش تا ۱۰۰ میلیمتر در برخی مناطق هشدار سطح نارنجی و قرمز صادر کرده است.

 

منبع: ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر: