tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
مدیر امور برق منطقه سه شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندی که صبح امروز دچار برق گرفتگی خفیف ناشی از سیم بریدگی در خیابان فرهنگ (زند) شده بود، پس از معاینات پزشکی و تایید سلامت از بیمارستان امام خمینی ره اهواز ترخیص شد.

عید احترامی اظهار کرد: در ساعت ۹صبح امروز دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۲ در اثر بارندگی و توفان شدید، سیم بریدگی نول در شبکه فشار ضعیف واقع در خیابان فرهنگ نبش خیابان اباذر (زند) رخ داد.

وی افزود: یکی از شهروندان هنگام عبور از نزدیک محل سیم بریدگی دچار برق گرفتگی خفیف شد و بلافاصله پس از اطلاع رسانی، اکیپ امداد مدیریت اورژانس و عملیات برق و تیم ایمنی این شرکت در محل حاضر و فرد حادثه دیده با تاکید مسئول ایمنی به بیمارستان امام خمینی ره اهواز منتقل و تحت بررسی پزشکی قرار گرفت.

احترامی بیان کرد: پس از بررسی‌های کامل پزشکی این شهروند در سلامت از بیمارستان ترخیص و به همراه تیم ایمنی این شرکت تا منزل همراهی شد.

مدیر امور برق منطقه سه شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: سیم نول دچار پارگی شده بود که خوشبختانه صدمه‌ای برای این شهروند در بر نداشت.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم هنگام مشاهده هرگونه اشکال و یا سیم بریدگی با سامانه اتفاقات برق ۱۲۱ تماس بگیرند و همچنین از نزدیک شدن به محل حادثه جدا خودداری کنند.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: