tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۶
کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان، شانه به شانه مردم ولایتمدار اهواز به خیابان ها آمدند و با شعار «مرگ بر اسرائیل» ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه شرکت کردند.

این روزها غزه، صحنه مظلومیت و مقاومت در برابر ظالمان امروز است، رژیم زخم‌خورده و از پاافتاده اشغالگر در حال گرفتن انتقام ضربه کاری رزمندگان فلسطینی در عملیات «طوفان الاقصی» از مردم غزه است.

بر همین اساس مردم همیشه در صحنه و متدین اهواز، همزمان با تشدید حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به مردم بی پناه و مظلوم غزه، با تجمع مردمی و پرشور در بلوار آیت الله بهبهانی، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و مظلومیت فلسطین را فریاد زدند.

کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز، در کنار سایر مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه، ضمن ابراز حمایت از مظلوم، انزجار خود از رژیم کودک کش صهیونیستی را اعلام کردند.

گفتنی است، تجمع مردمی حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و همچنین محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، با حضور گسترده اقشار مختلف، اقوام و عشایر و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان، امروز شنبه ۲۷ آبان در مقابل مسجد اعظم اهواز برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: