tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۵
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی در اهواز و دیگر نقاط استان از عصر چهارشنبه گفت: تیم‌های رصد به صورت مستمر مشغول پایش هستند تا در صورت وقوع هر گونه مشکل ناشی از بارندگی آن را برطرف کنند.

مرتضی شرف‌الدین‌شیرازی اظهار کرد: پس از شروع بارندگی از عصر امروز تاکنون مشکل خاصی تا این لحظه ایجاد نشده است و با توجه به نشست‌های هماهنگی مختلف در ماه‌های اخیر و پیش‌بینی لازم برای نقاط بحرانی، مساله حادی وجود نداشت.

وی با اشاره به ریزش و شکستگی لوله در برخی نقاط پس از باران در شهر اهواز گفت: در برخی نقاط با وقوع حوادثی همچون شکستگی لوله، غافلگیر شدیم که بلافاصله با همکار شهرداری، شرکت آبفا استان و فرمانداری اهواز این مشکلات نیز برطرف شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان افزود: ماندآب طولانی تا این لحظه وجود نداشته و اگر آبگرفتگی به وقوع پیوسته به صورت مقطعی بوده است.

وی از برگزاری نشست شبانگاهی با حضور شهرداران مناطق مختلف اهواز، مدیران مناطق مختلف شرکت آب و فاضلاب استان و فرمانداری به منظور بررسی کامل وضعیت، آسیب‌شناسی و جمع بندی خبر داد و گفت: این نشست به منظور افزایش سطح آمادگی در شهر است.

شیرازی با اشاره به این که براساس گزارش هواشناسی در اوایل صبح امروز پیش بینی بارندگی بیشتری شده است گفت: چهار تیم مدیریت بحران در شهر اهواز مشغول رصد شرایط هستند.

به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان فعالیت بارشی که از اوایل وقت چهارشنبه در استان آغاز شده تا اواسط روز جمعه تداوم دارد.

 

منبع: ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر: