tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۲
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: برای تخریب برخی خانه‌های خالی محله کوی رمضان که به مکان فروش و توزیع مواد مخدر تبدیل شده‌اند؛ باید تصمیم گیری کرد.


رضا نجاتی در شورای مواد مخدر خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: تعدادی از خانه‌های خالی در منطقه کوی رمضان اهواز برای فروش مواد مخدر استفاده می‌شود که خطرهای زیادی را برای مردم منطقه به همراه دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات مقابله‌ای خوبی در برخی مناطق آلوده به عرضه و مصرف مواد مخدر استان انجام شده گفت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم برای مقابله با اعتیاد مهم‌ترین راه مبارزه در خصوص این معضل است.

نجاتی ادامه داد: خیران نیز با کارآفرینی و ایجاد بستر اشتغال برای معتادان بهبود یافته، کمک بزرگی به مقابله با عرضه و مصرف مواد مخدر می‌کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان افزود: طرح "یاریگران زندگی" در مدارس و مناطق روستایی به منظور آگاهی‌بخشی برای مقابله با اعتیاد و آسیب ‌اجتماعی در حال اجرا است.

وی قشر دانشجو را یکی از گروه‌های در معرض خطر گرایش به مصرف مواد مخدر اعلام کرد و گفت: مسئولان دانشگاه‌ها، برگزاری دوره های آموزشی در خصوص مقابله با اعتیاد برای دانشجویان به ویژه افراد ساکن در خوابگاه‌ها که از خانواده دور هستند را در دستور کار قرار دهند.

طبق مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خانه‌ها و مکان‌های توزیع کننده موادمخدر تخریب می‌شوند.

 

منبع: ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر: