tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۶
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ۶۵۰ هزار تراکنش از ابتدای اجرای کالا برگ الکترونیکی تاکنون در فروشگاه‌های متصل به این طرح در استان ثبت شده است.

اصغر رشنودی بیان کرد: تاکنون ۲۲۳ هزار خانوار در سطح استان از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده‌اند که خوزستان بعد از استان‌های خراسان رضوی، تهران و فارس در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح برای دهک‌های یک تا هفت نیز اجرایی شده که ۷۰ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

رشنودی با اشاره به رتبه سوم استان خوزستان از لحاظ تعداد تراکنش انجام شده افزود: هم اکنون ۶ هزار فروشگاه خرد و ۵۰۰ فروشگاه زنجیره ای در سطح استان به متقاضیان استفاده از طرح ملی کالابرگ الکترونیک خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به استقبال از اجرای این طرح در استان گفت: برای کسب موفقیت‌های بیشتر باید اطلاع‌رسانی گسترده‌تری صورت گیرد و یارانه‌بگیران دهک یک تا هفت در صورت استفاده از طرح کالابرگ به میزان ۲ میلیون ریال، یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به عنوان مشوق دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: استان خوزستان با چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خرید کالا از طریق طرح ملی کالابرگ الکترونیکی، بعد از خراسان رضوی در رتبه دوم‌ کشور قرار دارد.

بر اساس این گزارش طرح ملی کالا برگ الکترونیک از خردادماه برای افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی ویژه خانوارهای دهک اول تا سوم جامعه آغاز شد و هم اکنون تا دهک هفتم نیز شامل این طرح می‌شوند.

مردم می‌توانند از طریق اپلیکیشن "شما" و شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* نزدیک‌ترین فروشگاه‌های متصل به طرح کالا برگ را پیدا کنند و همچنین از تراکنش‌ و مانده اعتبار خود مطلع شوند.

هدف از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، کنترل تورم ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله شیر کم‌چرب (بطری)، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: کالابرگ ، یارانه ، کالا
نام:
ایمیل:
* نظر: