tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۳
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اجرای تنها ۱۰ کیلومتر از کمربند سبز شهر، گفت: بقیه بخش‌های کمربند سبز اهواز باید توسط دیگر دستگاه‌ها، صنایع، شرکت‌ها و کارخانه‌های دولتی ایجاد شود اما تاکنون کاری در این زمینه انجام نشده است.

علی شمسی با اشاره به اهمیت اجرای کمربند سبز اهواز اظهار کرد: کمربند سبز اهواز حدود ۷۲ کیلومتر طول دارد که اجرای حدود ۱۰ کیلومتر از آن بر عهده شهرداری اهواز است و شهرداری بیش از ۸۰ درصد وظیفه خود در این پروژه را انجام داده است.

وی افزود: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نیز بخشی از کمربند سبز که بر اثر سیل سال ۹۸ از بین رفته بود را احیاء و مجددا درختان کهور را کشت کردیم. با آبیاری به موقع، درختان کهور کشت‌شده در این بخش قابل رویت هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: بقیه بخش‌های کمربند سبز اهواز باید توسط دیگر دستگاه‌ها، صنایع، شرکت‌ها و کارخانه‌های دولتی ایجاد شود اما تاکنون کاری در این زمینه انجام نشده است.

شمسی بیان کرد: معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با جدیت در حال پیگیری این موضوع است؛ برخی شرکت‌ها و صنایع برای اجرای تعهدات خود معارضانی داشتند که برنامه‌ریزی برای رفع معارضات در حال انجام است.

وی افزود: سازمان آب و برق موظف به تامین آب مورد نیاز آبیاری درختان است؛ مکاتبات در این خصوص با این سازمان انجام شده اما اتفاقی رخ نداده و تنها شهرداری اهواز به تعهد خود عمل کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: امیدواریم با حمایت‌های معاون امور عمرانی استانداری، دیگر دستگاه‌ها و شرکت‌ها پای کار بیایند و به تعهدات خود عمل کنند.

شمسی بیان کرد: اجرای کمربند سبز اهواز در افزایش سرانه فضای سبز شهروندان، جلوگیری از وقوع ریزگردها و بسته شدن شهر تاثیر بسزایی دارد تا شهر بیش از این 

نام:
ایمیل:
* نظر: