tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده با حضور در فرمانداری اهواز برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان خوزستان ثبت نام کرد.

ثبت نام ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه (۱۴ آبان ۱۴۰۲) و به مدت یک هفته آغاز شد که آیت الله «سید ابوالحسن حسن زاده» امام جمعه موقت اهواز با حضور در فرمانداری اهواز برای حضور در این انتخابات، ثبت نام کرد.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده پس از ثبت نام برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار خبر فوری با بیان اینکه امیدواریم مجاهدین فلسطینی در غزه در این جنگ نابرابر پیروز شوند، اظهار کرد: یکی از مسئولیت های بسیار مهمی که خداوند متعال برای مسلمانان و همه مردم جامعه تعیین کرده، مسئولیت های اجتماعی علاوه بر مسئولیت های فردی است.

معاونت سابق پژوهش دانشگاه امیرالمومنین افزود: یکی از مهم ترین مسئولیت های اجتماعی در جامعه ما بحث انتخابات و مشارکت مردم و کسانی که می توانند خود را در معرض رای مردم قرار دهند در انتخابات است.

آیت الله حسن زاده بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی درمورد دور چهارم مجلس خبرگان رهبری فرمودند کسانی که واجد شرایط هستند بیایند، نامزد شوند و شرکت کنند. این مسئولیت متوجه بزرگان است و بنده هم به عنوان یکی از کسانی که سالهاست در حوزه علمیه مشغول به تحصیل بوده ام به نظر آمد شرکت کردن در این عرصه مفید است بنابراین امروز توفیق ثبت نام را داشتم.

این مدرس حوزه و دانشگاه عنوان کرد: امیدوارم 11 اسفندماه امسال انتخابات خوبی هم در مجلس شورای اسلامی و هم در مجلس خبرگان رهبری داشته باشیم.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم بارها مورد تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است که امیدواریم هم مشارکت و هم انتخابات خوبی داشته باشیم.

مسئول سابق گروه معارف دانشگاه چندی شاپور اهواز تصریح کرد: همه ما باید ملتزم به قانون شویم. امیدواریم با التزام و عمل قانون همه عزیزان و بزرگواران در وزارت کشور، شورای نگهبان، نامزدان و مردم انتخابات بسیار خوبی داشته باشیم.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان خوزستان ادامه داد: از عزیزان فرمانداری، وزارت کشور و شورای نگهبان که کار انتخابات را شروع کردند تشکر می کنیم و ان شاءلله انتخابات با خیر و خوبی به پایان برسد و نتایج بسیار خوبی برای مردم، جامعه و نظام قدس جمهوری اسلامی داشته باشد.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده متولد ۱۳۴۲ اهواز در خانواده مذهبی است . پدر ایشان از چهره های انقلابی و متدین بازار اهواز بود.
وی برادر شهید سیدمحمدرضا حسن زاده است.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده قبل از انقلاب در تاریخ ۱۳ فروردین ۵۷ در تظاهرات بعد از مراسم سخنرانی در مسجد جزایری از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.‌ تحصیلات ایشان در اهواز و شوشتر و قم بوده است.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده از شاگردان آیت الله موسوی جزایری بودند. مسئول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان خوزستان ؛ امام جمعه موقت اهواز؛ مسول گروه معارف دانشگاه جندی شاپور اهواز؛ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی ره اهواز؛ معاونت پژوهش دانشگاه امیرالمؤمنین علیه السلام ؛ روحانی کاروان حج ؛ کارشناس صدا و سیما در سوابق ایشان دیده می شود.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده از خطبا و سخنرانان بنام استان خوزستان می باشد.

ثبت نام ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۸ صبح روز یکشنبه (۱۴ آبان ۱۴۰۲) و به مدت یک هفته آغاز شد.

ثبت نام داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری برخلاف انتخابات مجلس دوازدهم که به صورت غیر حضوری و الکترونیکی بود، به صورت حضوری انجام می‌شود.

داوطلبان نمایندگی از هر استان باید به فرمانداری‌های مراکز استان خود مراجعه و ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهند. همچنین در شهر قم ثبت نام برای همه داوطلبان از سراسر کشور صورت می‌گیرد.

همچنین در وزارت کشور وشهر قم ثبت نام برای همه داوطلبان از سراسر کشور صورت می‌گیرد. ثبت نام‌ از ۱۴ آبان ساعت ۸ تا ۱۸ شروع شده است و تا شنبه ۲۰ آبان ادامه دارد.




نام:
ایمیل:
* نظر: