tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مطالبه مردم خوزستان رفع مشکلات حوزه بیکاری، مسکن و ازدواج آسان است که از مسوولان درخواست رسیدگی و حل این چالش‌ها را داریم.

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهرستان با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال نسل کشی در غزه است اظهار کرد: با بمبارن رژیم صهیونیستی در غزه هزاران مرد، زن و کودک فلسطینی بیگناه به جرم دفاع از وطن خود در یک جنگ نابرابر کشته شدند.

وی با بیان اینکه پشت پرده جنگ اسرائیل، آمریکا قرار دارد ادامه داد: به کوری چشم آمریکا و اسرائیل فلسطین مقاومت خواهد کرد تا پشت آنها را به خاک بمالد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بابیان اینکه اسرائیل با تبلیغات خود به دنبال این است تا بازدارندگی ایجاد کند، اظهار کرد: صهیونیستها به دنبال این هستند تا جنگ روانی ایجاد کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه جهان به تماشای نسل کشی در غزه نشسته که این حرکت از مصادیق جنایت‌های جنگی است، گفت: اسرائیل به دنبال این است تا هیچگونه کمکی به فلسطین نرسد؛ بنابراین باید این جنگ ناجوانمردانه را محکوم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز با تاکید بر رشد جمعیت گفت: باید فرهنگ فرزند آوری را بین جوانان ترویج دهیم.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره بر ایجاد اشتغال برای جوانان گفت: شهرک‌های صنعتی اگر فعال شوند زمینه اشتغال بسیاری از جوانان حل خواهد شد و مسئولین باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: