tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
استاندار خوزستان بر لزوم اجرایی شدن سریع پروژه متروی اهواز و خدمات‌رسانی آن به شهروندان تاکید کرد.

علی‌اکبر حسینی‌محراب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش‌های مستمری در حوزه حمل و نقل در حال انجام است و تا نوروز باید بتوانیم اتوبوس‌های خریداری شده را از کارخانه‌ها بگیریم.

وی افزود: اتوبوس‌های تولیدی کارخانه‌ها در همه کشور در حال استفاده هستند اما ظرفیت ساخت اتوبوس‌ها پایین است و کارخانه‌ها باید ظرفیت تولید خود را تقویت کنند.

استاندار خوزستان خوزستان با اشاره به انعقاد قرارداد خرید اتوبوس‌های جدید در سال ۱۴۰۰، گفت: تاکنون هنوز سهمیه اتوبوس‌های اهواز کاملا تامین نشده است و خودروسازان باید تلاش کنند اتوبوس‌های شهرهای مهمی مانند اهواز که از نظر حمل و نقل نورم خیلی پایینی دارد را سریعتر تامین کنند تا اعتمادی که به خودروساز داخلی شده از بین نرود و بتوانیم از این اتوبوس‌ها برای حمل و نقل مردم استفاده کنیم.

حسینی‌محراب بیان کرد: از مجموعه راه آهن درخواست شده است که ریل باس را در شهر اهواز راه‌اندازی کند. آن‌ها معمولا در ایام عید نوروز راه‌اندازی ریل باس در حمل و نقل شهری اهواز را انجام می‌دهند؛ امسال باید این کار را بیشتر دنبال کنند تا کار سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: پروژه مترو یکی از پروژه‌های اصلی حوزه حمل و نقل است اما کار آن سال‌ها به دلیل اختلاف حقوقی بین شهرداری و پیمانکار، طول کشید و بعد از گذشت ۱۷ سال از آغاز این پروژه، هنوز به نتیجه نرسیده است و باید سریع‌تر اجرایی شود و در اختیار مردم اهواز قرار بگیرد.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: