tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
سرپرست فرمانداری اهواز عنوان کرد
سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به لزوم استفاده بیشتر از حمل و نقل همگانی در شهر اهواز گفت: باید برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه جدی‌تر شود و صنایع، شرکت‌ها و بانک‌ها در این زمینه بیشتر کمک کنند.

سید احمد موالی‌زاده در آیین بهره‌برداری از ناوگان جدید حمل و نقل همگانی و انعقاد تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات نوسازی ۱۵۰ دستگاه تاکسی با اشاره شرایط غزه اظهار کرد: انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم. کسی فکر نمی‌کرد چنین اتفاقاتی توسط این رژیم کودک‌کش انجام شود که این جنایات را محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت حمل و نقل اهواز افزود: گستردگی و جمعیت اهواز نیاز به کار و فعالیت‌های بیشتری دارد. در این دو سال، عزیزان با جان و دل کار کرده‌اند اما به هر دلیلی اهواز هنوز به شدت تشنه ناوگان حمل و نقل است.

موالی‌زاده گفت: از شهرداری تشکر می‌کنم که با وجود مشکلات فراوان، تلاش‌های زیادی انجام شده است تا این تجهیزات به سیستم حمل و نقل اهواز افزوده شود اما از نظر من این تجهیزات قطره‌چکانی هستند.

سرپرست فرمانداری اهواز تصریح کرد: زمانی اهواز یک هزار و ۵۰۰ اتوبوس داشت اما اکنون شاید در نهایت ۱۵۰ اتوبوس داشته باشیم که این وضعیت واقعا اصلا خوب نیست. نمی‌دانم آقایان قبلی چه کار کرده‌اند اما انتظار مردم در مقابل آنچه به ما تحویل داده شده، بسیار فراتر است بنابراین باید نگاه‌ها و سیاست‌ها در این زمینه تغییر و همه کمک کنند.

وی با اشاره به گلایه‌مندی مردم از وضعیت حمل و نقل شهر، گفت: تجهیزاتی که امروز به بهره‌برداری رسید، اگر متعلق به تنها یکی از مناطق شهرداری بود خوب است اما برای کلانشهر اهواز باید بسیار بیشتر تلاش شود.

موالی‌زاده بیان کرد: اکنون بسیاری از جابه‌جایی‌های مردم در شهر با وسیله شخصی انجام می‌شود و از سیستم حمل و نقل عمومی بسیار کم استفاده می‌شود. هیچ جای کشور، این وضعیت اهواز را ندارد بنابراین باید برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه جدی‌تر شود و صنایع، شرکت‌ها و بانک‌ها در این زمینه بیشتر کمک کنند.

وی عنوان کرد: حرکت‌های خوبی در حوزه مترو و بی‌آرتی آغاز شده است که تشکر می‌کنیم. هیچ وقت شهرداری‌های قبلی به بی‌آرتی فکر نکرده بودند و مترو هم همه از اوضاع آن خبر دارند. امیدواریم با این اقدامات، شاهد رشد پروژه بی‌آرتی تا پایان سال باشیم و بتوانیم جواب مردم را بدهیم.

سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به وضعیت ترافیک در برخی مناطق شهر، گفت: وضعیت ترافیک در منطقه بالاشهر کیانپارس، قابل برآورد نیست، از حضور پزشکان در این مناطق انتقاد دارم و باید این موضوع یک بار برای همیشه بررسی و در آن تجدید نظر شود.

وی عنوان کرد: فرآیند قارچ‌گونه فعالیت پزشکان در مناطق زیتون و کیانپارس بسیار مهم است و باید شهرداری در دادن مجوز در این زمینه تجدید نظر کند و فکری در این زمینه داشته باشد. اگر هم در این خصوص اختیارات ندارند بگویند تا با استاندار صحبت کنیم.

موالی‌زاده گفت: این منطقه از حالت ترافیک و حمل و نقل مناطق تجاری هم خارج شده است بنابراین باید به سمت ایجاد شهرک‌های سلامت در مناطق مختلف اهواز برویم.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: