tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۲
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان خبرداد
کمیته بهبود بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار و نقشه راه آماده‌سازی شبکه برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳ با توجه به سیاست‌های ابلاغی شرکت توانیر، بررسی و تدوین شد.

کمیته بهبود بهره‌برداری این شرکت با حضور مدیرعامل و مدیران مربوطه برگزار شد و در این جلسه با توجه به ابلاغ برنامه‌های گذر از اوج بار ۱۴۰۳ حوزه بهره‌برداری از سوی شرکت توانیر، نقشه راه و چگونگی آماده‌سازی شبکه برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳ بررسی و برنامه‌ریزی شد.

در این نشست برنامه‌های گذر از اوج بار ۱۴۰۳ حوزه بهره‌برداری ابلاغی از سوی شرکت توانیر که در آن به نگهداری، تعمیرات، اصلاح و بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت پایداری شبکه، تجهیز گروه‌های واکنش سریع برای پاسخگویی سریع به حوادث، متعادل‌سازی بارگیری از پست‌ها با احداث پست‌های جدید، خرید و تعویض بوشینگ و رفع عیب از خازن‌های شبکه و ... اشاره شده بود مورد بررسی قرار گرفت و دستورالعمل آماده‌سازی شبکه انتقال و فوق توزیع خوزستان تدوین شد.

محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این نشست از مدیران نواحی بهره‌برداری خواست با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارت نیرو و شرکت توانیر، تجزیه و تحلیل وضعیت شبکه و پیش‌بینی رشد مصرف، کنترل و نظارت دقیق و مستمر ۲۴ ساعته بر روی شبکه برای آماده‌سازی آن و اجرای برنامه‌ریزی تدوین شده در زمان باقی‌مانده تا شروع پیک تابستان پیش‌رو را داشته باشند تا مانند امسال بدون هیچ مشکلی برق پایداری به دست مشترکین رسانده شود.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌های مدیران نواحی، از حمیدرضا زرین جویی مدیر امور انتقال ناحیه جنوب شرق به مرکزیت ماهشهر برای عملکرد مناسب در گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲ تشکر کرد.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: