tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان با بیان اینکه توصیه می‌کنیم که شورای مشورتی از دانش‌آموزان داشته باشیم و دانش‌آموزان در مسائل کلان استان نظر بدهند، گفت: نخبه‌های ما کسانی هستند که در کشور می‌ایستند و از فکر و ذهن خود استفاده می‌کنند و به مردم خدمت می‌کنند.

علی‌اکبر حسینی‌محراب عصر امروز (۱۳ آبان‌ماه) در جمع اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان اظهار کرد: امام(ره) از روز اول گفت که رژیم صهیونیستی یک نقطه فتنه است و باید از بین برود؛ اگر مسلمانان جمع شوند و هر کدام یک سطل آب بریزند این دولت غاصب را از بین می‌رود اما مردم دنیا و روشنفکران داخلی، کمونیست‌ها، منافقین، چپ‌ها و راست‌ها، صحبت امام(ره) را با مسایل مادی می‌سنجند.

وی افزود: کسانی که عضو مکتب‌های بشری و دست‌ساخته بشر هستند کارشان این است. می‌بینند مخاطب دارند و مخاطبان بیننده فضای مجازی آن‌ها هستند و فقط و فقط به مسائل مربوط به دنیای ماده می‌پردازند.

حسینی محراب ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند شما دانش‌آموزان تمدن‌ساز هستید؛ ولی فقیه حرف خلاف نمی‌زند. شما سرباز امام زمان(عج) می‌شوید و نه سرباز فلان مکتب مادی انسانی. آن‌ها ریشه در شکم و شهوات دارند و مکتب ما در ریشه در آسمان.

استاندار خوزستان گفت: درباره مسیحیت ارتدوکس و کاتولیک و سایر فرقه‌ها بررسی کنید. تنها کتاب آسمانی که از ابتدای خلقت تاکنون تحریف نشده، قرآن است. انجیل حداقل ۲۵ سال بعد از حضرت مسیح تحت تأثیر جامعه نوشته شد و ۲۵ سال درباره کتاب اصلی چیزی نگفتند. اکنون انجیل برنابا قدغن است زیرا نزدیک به انجیل اصلی است و اگر کسی داشته باشد زندانی می‌شود.

وی ادامه داد: افتخار شیعه این است که جانشینان آن پس از پیامبر(ص)، معصوم هستند. معصوم حرف دقیق و درست بیان می‌کند و دخل و تصرفی نمی‌کند. این مرکز الهام شیعه است و از ۷ هزار روایت ظهور، یک هزار روایت مربوط به یاران سلمان است. تنها کشوری که جرات دارد در برابر آمریکا و اروپا بایستد، فقط ایران است.

حسینی محراب گفت: قدرت ایرانی در برابر همه دنیای کفر قرار دارد. در سوریه تمام دنیا می‌خواستند سوریه را نابود کنند اما سوریه، عراق، لبنان و یمن ماندند. قدرتی که از یمنیان داریم به عنوان کسانی که در نقشه آخرالزمانی نقش دارند، وقتی راهپیمایی می‌شود کسی در خانه خود نمی‌ماند. هیچ تنگه و مسیری مهمتر از باب المندب تا کانل سوئز وجود ندارد. خود این‌ها می‌گویند امپراطوری ایران، ما نمی‌گوییم؛ زیرا ما کشور اسلامی ایران هستیم. خود می‌گویند تا دریای سرخ، مدیترانه و... همه در اختیار گروه مقاومت است.

وی بیان کرد: دانش‌آموز شیعه آماده ظهور امام زمان(عج) باید معرفت دینی قوی‌تر داشته باشد. این کار بر عهده شما است. باید تیم‌های مطالعاتی داشته باشید و کلاس بروید و شاگرد پرورش دهید. سعی کنید کار تشکیلاتی یاد بگیرید و تجربیات را منتقل کنید. سعی کنید در هر کلاس، هر روز یکی دو نفر را جذب کنید.

استاندار خوزستان عنوان کرد: تمام ۸ میلیارد انسان روی زمین به دست شماها باید شیعه شوند. این نیست که ما کنار بکشیم و خود امام زمان(عج) کاری کند که همه قلب‌ها شیعه شوند؛ بله، این کار اتفاق می‌افتد اما ۱۱۳ سرباز امام(عج) این کار را می‌کنند. تمدن‌سازی ما مسلمانان، تمدن‌سازی مهدوی است.

وی گفت: به بیش از ۵۰ کشور دنیا را رفتم، هیچ مکتبی در دنیا پاسخ فقه شیعه را نمی‌تواند بدهد و در هیچ مورد برتری ندارند. هیچ‌کس در برابر شیعه چیزی ندارد و فقط شبهه ایجاد می‌کنند که منطق و عقلانیت ندارد. شبهه‌ها را باید تشخیص دهید.

حسینی محراب در خصوص پیشنهاد یکی از دانش‌آموزان افزود: توصیه می‌کنیم که شورای مشورتی از دانش‌آموزان داشته باشیم و دانش‌آموزان در مسائل کلان استان نظر بدهند. شما کف مدرسه و محلات و خیابان هستید و این‌ها باید دستور کار جلسات باشد.

وی گفت: برخی از آموزش‌های ما اشتباه است؛ کاری کنید که مدرسه و جامعه را با فکرهای جدید بسازید. باید خودسازی کنیم، خودسازی خیلی ساده است اما برای برخی سخت است. آن کسانی که اخلاق خوب دارند و حسن‌ظن دارند و بدبین نیستند این‌ها در آینده انسان‌های بزرگی می‌شوند. انسان‌های حقیر و حسود که زیرآب دیگران را می‌زنند، آدم‌های کوچکی می‌شوند.

استاندار خوزستان گفت: روی نفس خود کار کنید و مهمترین کار نماز اول وقت است. شما مهم هستید و همه دنیا و سرویس‌های اطلاعاتی دنبال برنامه‌ریزی برای شما هستند. با بچه‌های دانشگاه شریف در ارتباط هستم؛ اکثر آن‌ها بچه‌های خوبی هستند اما تا فرصت پیدا می‌کنند اپلای می‌کنند. در مقابل وسوسه‌های خناس خیلی مراقب باشید. نخبه‌های ما کسانی هستند که در کشور می‌ایستند و از فکر و ذهن خود استفاده می‌کنند و به مردم خدمت می‌کنند.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: