tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به جایگاه دانش‌آموزان در کشور، گفت: امروزه نقش دانش‌آموزان در حوزه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

مسعود حمیدی‌نژاد با گرامیداشت فرا رسیدن ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، اظهار کرد: تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی و گفتمان شاخص مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، رسالتی فراگیر بر عهده آموزش و پرورش کشور است. دانش‌آموزان به عنوان طلایه‌داران تحقق اهداف و ارزش‌های انقلاب و در راس آن جهاد تبیین، نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش خوزستان، با بیش از یک میلیون دانش‌آموز در سطح استان، گام‌های مهمی با هدف نهادینه کردن آرمان‌های انقلاب و تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب، برداشته است که از جمله آن می‌توان به برگزاری اردوهای فرهنگی، تربیتی و علمی راهیان پیشرفت و برگزاری جشنواره‌های مختلف، فرهنگی، قرآنی و ورزشی اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بدون شک مهمترین مخاطب بیانیه گام دوم رهبری انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان تحول‌ساز و نسل جدید انقلاب است. حرکت در راستای تحقق بیانات رهبری تنها از مسیر گفتمان‌سازی و نقش‌آفرینی دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان و طلایه‌داران پیشرفت کشور امکان‌پذیر است.

وی افزود: امروزه نقش دانش‌آموزان در حوزه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است و سند تحول بنیادین به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش کشور، جایگاه مهمی در عملی‌سازی این اهداف دارد.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: