tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا از آب‌رسانی به ۲۰۰ روستای خوزستان خبر داد و گفت: این اقدام جهادی در راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم است.
سردار احمد خادم سیدالشهدا در جمع خبرنگاران بیان کرد: چهار مخزن چهار هزار مترمکعبی در برخی از نقاط روستایی استان احداث شده که با این اقدام، آب به راحتی در روستاها پمپاژ می‌شود.

وی افزود: برای ایجاد امنیت پایدار در نقاط مختلف استان، اقدامات موثری در روستاهای استان مانند اهدای بیش از ۳۰ دستگاه آب شیرین کن، تسطیح اراضی کشاورزی، ساخت و ترمیم بیش از ۴۰۰ منزل، اهدای سه هزار جهیزیه به زوجین و برپایی بیمارستان صحرایی انجام شده است.

سردار سید الشهدا ادامه داد: برخی از طرح‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه از جمله برگزاری جشنواره خرما، اشتغال خوبی در روستاها ایجاد کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا به پروژه‌های راه روستایی در استان اشاره کرد و گفت: احداث پد هلی‌کوپتر در برخی از روستاهای سخت گذر برای انتقال بیماران و مصدومان حادثه و ایجاد جاده برای روستاها از دیگر اقدامات قرارگاه در خدمت‌رسانی به مردم محسوب می‌شود.

وی پیروزی غزه بر اسرائیل غاصب را برگرفته از روحیه استکبارستیزی جبهه مقاومت دانست و توضیح داد: اسرائیل هیچ موقع فکر نمی‌کرد جوانان فلسطینی که یک روز با سنگ می‌جنگیدند امروز با پاراموتور و پاراگلایدر از دیوارهای هوشمند آنها عبور کرده و فرماندهان اسرائیلی را با لباس خواب دستگیر کنند.

سردار سید الشهدا بیان کرد: امروز استکبار باید بداند که درخت تنومند انقلاب اسلامی در مقابل آنها ایستاده و قطعا پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در ادامه به بازدید از یگان‌های مرزی سپاه در استان اشاره کرد و گفت: این بازدید در راستای برای برقراری امنیت و ارزیابی یگان‌های موشکی، پهبادی و تک تیراندازها انجام شد که از آمادگی خوبی برای دفاع از مملکت اسلامی برخوردار بودند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های اصحاب رسانه استان اظهار کرد: هرگاه دشمن روایت اول را داشته هزینه‌های سنگینی برای کشور ایجاد کرده، بنابراین رسانه‌های داخلی باید قوی‌تر عمل کنند.




منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: