tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹
به میزبانی شرکت لوله سازی اهواز برگزار شد
دوره توانمند سازی و تربیت تعالی طرح دانا با هدف تبیین بسیج ویژه فرماندهان و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات شهید آوینی به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شرکت لوله سازی اهواز در تالار اجتماعات این شرکت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میراعلایی فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) ؛ حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای جلالی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جوانمرد زاده مسئول تعیلم و تربیت کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ولیعصر (عج) و محمد مقامی به عنوان فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید آوینی در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

حضرت حجه الاسلام والمسلمین جلالی نماینده ولی فقیه ناحیه امام علی (ع) سپاه حضرت ولی عصر (عج) در این دوره آموزشی بیان داشت: یکی از کارهای بسیار بزرگی که در جمهوری اسلامی انجام شد قانون اساسی و تدوین و تنظیم آن که دکتربهشتی کارهای بسیار ارزنده ای در این زمینه انجام دادند.

وی در ادامه افزود: حکومت اسلامی تأسیس شد با رهبری حضرت امام خمینی ره این بزرگ مرد تاریخ ساز اسلام ناب محمدی است. نماینده ولی فقیه در ناحیه امام علی ع بیان داشت: یکی دیگر از ابداعات حضرت امام ره تشکیل سپاه پاسداران انقلابی و جهاد کشاورزی و کمیته امداد بود. وی افزود: بعضی ها در داخل در تلاش بودند تا نهاد مهمی مانند سپاه پاسداران را حذف کنند ولی با درایت رهبر معظم انقلاب از این کار جلوگیری بعمل آمد. جلالی گفت:هشت سال دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی بود، ما در آن دوران بیش از ۸۰ کشور رژیم بعث عراق را حمایت کردند و بیش از ۴۰ کشور نیرو فرستادند و ما اسیر داریم که در جنگ کمک تمام عیاری داشتند.

وی در ادامه بیان داشت: با اجرای عملیات طوفان اقصی اعتبار رژیم صهیونیستی فرو ریخته شده است و شکستی که اینها خورده اند باعث شده که روی آورده به کودک کشی و زن کشی و حمله به خانه های مردم بی دفاع را سرلوحه کار خود قرار دادند.

حضرت حجه الاسلام والمسلمین جلالی نماینده محترم ولی فقیه در ناحیه امام علی (ع) سپاه حضرت ولی عصر تصریح کرد: امروز دفاع از مظلوم و کمک به مردم مظلوم فلسطین و غزه اولویت اول ما در منطقه می باشد.

در ادامه این دوره حضرت حجه الاسلام والمسلمین جوانمردزاده بعنوان استاد به تدریس دوره توانمندسازی و تربیت تعالی دانا پرداخت.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین میراعلایی فرمانده سپاه ناحیه امام علی اهواز نیز به تبیین برکات حاکمیت ولایت فقیه در جامعه و کشورهای اسلامی و تحلیلی از اوضاع فلسطین پرداخت.







نام:
ایمیل:
* نظر: