tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۸
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان گفت: تاخیر در پیگیری گزارش‌های مردمی از طریق این سامانه پذیرفتنی نیست و تمام فرماندهان انتظامی خوزستان باید گزارش‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری کنند.
سرهنگ حجت الله سفید پوست، جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شوش و کرخه، به اهمیت سامانه ۱۱۰ به عنوان راه ارتباطی اصلی مردم با پلیس اشاره کرد و اظهار کرد: تاخیر در پیگیری گزارش‌های مردمی از طریق این سامانه پذیرفتنی نیست و تمام فرماندهان انتظامی خوزستان باید گزارش‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری کنند.

وی ضمن اشاره به مطالبه مردم از پلیس برای برخورد با ساقان و عرضه کنندگان مواد مخدر، افزود: طرح‌های متنوعی در این زمینه در دستور کار فرماندهان انتظامی خوزستان قرار دارد.

سفیدپوست بر اهمیت شناسایی بسترها و معضل‌های اجتماعی، به منظور رفع مشکلات و جلوگیری از وقوع جرم، تاکید کرد.

وی ادامه داد: امنیت محله محور و اعتمادسازی عمومی با بهره‌گیری از افراد موثر هر محله و شناسایی بسترهای وقوع جرم نیز در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

حجت الله سفیدپوست همچنین توجه به تلاش شبکه‌های معاند برای ضربه زدن به نظام اسلامی و استفاده از موج سازی‌های رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: پس از قتل زوج هنرمند در تهران، دشمنان با استفاده از تبلیغات تلاش کردند تا این حادثه را به منظور ایجاد ناامنی گسترده در کشور بهره‌برداری کنند، اما با اقدام سریع و کارآگاهان زبده پلیس و دستگیری سریع عوامل اصلی این جنایت، این توطئه بی‌ثمر ماند.




منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: