tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۰
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان خبر داد
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از پیگیری برای واردات گوشت قرمز گرم به داخل استان خبر داد و گفت: در حال پیگیری این مساله از وزارت جهاد کشاورزی هستیم.
عبدالهادی فرخ تبار در نشست تنظیم بازار خوزستان در خصوص مساله شکر و قیمت آن در بازار خوزستان اظهار کرد: براساس رصد و پایش انجام‌شده به جز در برخی فروشگاه‌ها که قیمت پلاستیک را محاسبه و شکر فله را تا حدود ۲ هزار تومان گرانتر به فروش می‌رسانند، در بحث فروش شکرهای بسته‌بندی مشکلی نیست.

وی با بیان اینکه تمایل به مصرف شکر فله در میان خانوارهای سنتی وجود دارد، افزود: شکر بسته‌بندی در فروشگاه‌ها وجود دارد و قیمت‌ها رعایت می‌شود اما شکر فله سر از قنادی‌ها درآورده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: از عاملین تا فروشگاه‌ها رصد به صورت دیجیتال و هوشمند نیست و با توجه به کثرت مغازه‌ها و بنکداران رصد حضوری نتیجه نخواهد داشت.

فرخ تبار ادامه داد: تا زمانی که به شکل سنتی رصد انجام شود، با مشکلاتی در بحث توزیع و قیمت شکر مواجه هستیم و باید این رصد به صورت هوشمند انجام شود تا شاهد نظارت دقیق بر فرآیندها باشیم.

وی در خصوص قیمت گوشت قرمز در بازار استان گفت: با توجه به شرایطی که در بازار استان وجود دارد قیمت گوشت قرمز گوساله از گوسفندی گرانتر است. قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله به صورت میانگین در بازار استان حدود ۴۷۰ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی حدود ۴۳۰ هزار تومان است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به پیگیری‌ها برای واردات گوشت قرمز به بازار استان خاطرنشان کرد: برای واردات گوشت گرم پیگیری‌ها و مکاتباتی انجام شده است اما تاکنون موفق به واردات این محصول به استان نشده‌ایم و از وزارت جهاد کشاورزی پیگیر این مساله هستیم.




منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: