tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۵
اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعت اهواز، با حضور شرکت‌های معتبری به نمایندگی از صنعت ابزار، تجهیزات، اتوماسیون صنعتی، دستگاه‌های جوش و برش حضور دارند.

اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعت اهواز، با حضور شرکت‌های معتبری به نمایندگی از صنعت ابزار، تجهیزات، اتوماسیون صنعتی، دستگاه‌های جوش و برش حضور دارند. این نمایشگاه، فرصتی برای تولیدکنندگان و صنعتگران خلاق برای شناخت تولیدات صنعتی دیگر شرکت‌ها است تا در کنار رونمایی از جدیدترین محصولات خود، با فعالان سایر صنایع نیز ارتباط برقرار کنند.
رونیکس به‌عنوان متنوع‌ترین برند بازار ابزار ایران، در این نمایشگاه حضور دارد تا کیفیت و تنوع گسترده‌ محصولات خود را با بیش از ۲۵۰۰ محصول برقی، شارژی، بادی و بنزینی، به همراه بزرگ‌ترین بانک قطعات با بیش از ۳۴۰۰۰ قطعه و دیگر خدمات به علاقه‌مندان صنعت ابزار ارائه ‌کند.

حضور قدرتمند رونیکس در میان بزرگان صنعت ابزار کشور با استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان از غرفه‌ رونیکس در سالن خلیج فارس همراه شده است. رونیکس در سالن خلیج فارس این نمایشگاه حاضر شده تا راوی کیفیت و تنوع بی‌نظیر محصولات خود با بیش از ۲۵۰۰ محصول و بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با بیش از ۳۴۰۰۰ نوع قطعه و دیگر خدمات خود باشد.

رونیکس، سالن خلیج فارس را به‌طورکامل برای نمایش محصولات و خدمات خود آماده کرده تا علاوه‌بر پذیرایی از خیل عظیم بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان صنعت ابزار، تنوع و کیفیت ابزارآلات و قطعات خود را نیز نشان دهد. غرفه رونیکس در سالن خلیج فارس از بخش‌های مختلفی شامل ابزارآلات برقی، بادی، شارژی و بنزینی، بانک قطعات ابزار، فروش سازمانی، خدمات پس از فروش، سالن VIP و… تشکیل شده است.

برند رونیکس در مسیر موفقیت خود با چالش‌های زیادی روبه‌رو شده است. اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها، مساله ارتباط با هم‌صنفی‌ها، مغازه‌داران، تجار ابزار و از همه مهم‌تر ادای احترام به بزرگان و اساتید صنف ابزار بوده است. برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ابزار اهواز به‌عنوان یکی از اولین رویدادی مهم که به صورت تخصصی به ابزار و یراق می‌پرداخت، یکی از راه های برقراری این ارتباط بود.
یکی دیگر از نکاتی که این نمایشگاه را جذاب می‌کرد، مکان برگزاری آن یعنی شهر اهواز و مردم غیور و بافرهنگ آن بود. اهواز به‌عنوان پنحمین شهر بزرگ ایران، نقش مهمی در تاریخ و فرهنگ کشور ما داشته است.

بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور و خدمات پس از فروش متمایز تنوع رونیکس تنها در ابزار این شرکت خلاصه نمی‌شود؛

رونیکس دارای بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با بیش از ۳۴۰۰۰ نوع قطعه است. این تنوع بی‌نظیر قطعات در کنار ۱۹۳ نمایندگی خدمات پس از فروش باعث شده تا مشتریان رونیکس هیچ نگرانی از بابت تامین قطعات و خدمات‌ نداشته باشند. مشتریان رونیکس در هیچ زمانی تنها نیستند؛ چرا که ما معتقدیم که کیفیت همواره باید با حمایت همراه باشد.
ابزارآلات باکیفیت رونیکس موجب رونق صنایع بزرگ پالایشگاهی، پتروشیمی، فولاد، خودرو‌سازی، صنایع ساختمانی و کارگاه‌های متوسط و کوچک مانند آهنگری، نجاری، کابینت‌سازی و … در استان خوزستان می‌شود. به همین دلیل، رونیکس به‌عنوان متنوع‌ترین برند بازار ابزار ایران، با هدف ایجاد تعامل و ارتباط موثر با فعالان صنایع بزرگ و کوچک استان خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی صنعت اهواز ایران حضور خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: