tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به تحقق ۶۹ درصدی میزان تعهد ایجاد اشتغال استان در سال جاری گفت: تاکنون بیش از ۴۰ هزار فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد شده است.

اصغر رشنودی بیان کرد: میزان تعهد اشتغال خوزستان در سال جاری ایجاد ۶۳ هزار فرصت شغلی توسط ۳۹ دستگاه است.

وی با تاکید بر نظارت و راستی‌آزمایی شغل‌های ثبت شده در سامانه رصد گفت: تمام دستگاه‌ها موظف هستند که در ثبت اطلاعات دقت لازم را انجام دهند.

رشنودی ادامه داد: میزان تحقق اشتغال در عمده شهرستان‌های استان، بالای ۵۰ تا ۶۰ درصد ثبت شده و فقط یک تا ۲ شهرستان از میانگین کشوری پایین‌تر هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان از نظر تعداد ایجاد شغل ثبت شده در سامانه رصد اشتغال، در بین استان‌های کشور جایگاه مطلوبی دارد و امید است این روند با شتاب بیشتری همچنان ادامه داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، عملکرد خوبی در حوزه اشتغال ارائه شده و تعهدات به صورت کامل عملیاتی شود.

بر اساس این گزارش میزان تعهد پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از سوی بانک‌های استان بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعلام شد که با پیگیری‌های استاندار خوزستان بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

 

منبع: ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر: