tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۷
مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر خوزستان خبر داد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ارسال دومین محموله هلال احمر استان برای کمک به مردم مظلوم غزه خبر داد.

وحید شعبانی امروز (۶ آبان‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: محموله دوم کمک به مردم مظلوم غزه از سوی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، برای ارسال به بندرعباس و بارگیری در کشتی جمهوری اسلامی آماده اعزام است.

وی افزود: مردم استان خوزستان مثل همیشه افتخار آفریدند و با اهدای کمک‌های بسیار خوبی که برای این امر اختصاص دادند، توانستیم دومین محموله بزرگ استان خوزستان را برای اعزام به بندرعباس آماده کنیم.

شعبانی گفت: اقلام زیستی و مواد غذایی که در این محموله آماده شده، در حد مطلوب است. بیش از ۱۰۰ هزار بطری آب‌ معدنی، بیش از ۵۰ هزار قوطی کنسرو و بیش از ۲ هزار پتو از جمله اقلامی هستند که در محموله اهدایی مردم خوزستان آماده اعزام هستند.

وی افزود: از مدیران استانی و استاندار خوزستان و دستگاه‌های اجرایی، ستاد عتبات عالیات استان و مجموعه سپاه و منطقه سوم دریایی سپاه ماهشهر و مجموعه شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب که پای کار بودند و با کمک‌های لجستیکی کمک کردند تا اقلام اهدایی هر چه سریع‌تر آماده شود، تشکر می‌کنیم. امیدواریم این خروجی زحمات همه مردم و مسئولان خوزستان، کمک بیش از پیش به مردم غزه و در نهایت نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی محور مقاومت در منطقه غزه باشد.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: