tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۳
سخنی با فرماندار و شورای تامین اهواز؛

در هفته های اخیر از ساعت ۱۲ شب تا حدود ۴ صبح شاهد سر و صداهای عجیب و غریب چند خودروی معدود- صداهای وحشتناک اگزوز خودرو یا دستی کشیدن و گاهی عربده کشی از درون خودرو- در محلات مختلف اهواز و بطور خاص کیانپارس هستیم که باعث وحشت ساکنان بویژه کودکان و زنان می شود و متاسفانه این وضعیت هر شب تکرار می شود و آسایش و امنیت روانی شهروندان را سلب نموده است.

این صداها بقدری مهیب و آزاردهنده است که بعید است مسئولان و متولیان امور آنرا نشنیده باشند.

جای تعجب و حیرت بسیار است که چگونه عده ای اندک آرامش و آسایش شهروندان را سلب می کنند و کسی با آنها برخوردی نمی کند و اینگونه امنیت روانی و قانون به سخره گرفته می شود.
مشخص نیست دلیل این آزادی عمل و عدم برخورد با این افراد اندک و عدم جمع شدن چنین مساله پیش افتاده (بلحاظ مدیریتی) ولی آزاردهنده و سلب کننده آرامش مردم چیست.
حداقل انتظار از فرماندار، نیروی انتظامی و شورای تامین آنست که ترتیبات و تدابیر خاص و پیگیرانه ای برای جمع شدن این مردم آزاری اتخاذ کنند و متخلفان و مزاحمان را مجازات و نتایج آنرا به مردم اطلاع رسانی کنند.
این دهن کجی به قانون و آرامش شهروندان قابل توجیه نیست و انتظار می رود تصمیماتی فوری و دنباله دار در این زمینه اتخاذ شود، قطعا این توان و ظرفیت در دستگاه اداری و مدیریتی شهر اهواز وجود دارد که چنین معضلی را رفع کند.

همچنین انتظار از دادستانی محترم نیز وجود دارد که به عنوان مدعی العموم وارد عمل شده و با کسانی که با پایمال کردن قانون و ایجاد مزاحمت های شبانه باعث رعب و وحشت مردم بویژه کودکان می شوند برخوردی قاطع کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: