tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۳
مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر زیر پوشش این بیمه قرار دارند که ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار در قالب دهک‌های یک تا پنج خدمات بیمه‌ای رایگان دریافت می‌کنند.
محمدرضا رضاییدر نشست نکوداشت هفته سلامت در آبادان اظهار کرد: ۳۰۰ هزار نفر در شهرستان‌های آبادان، شادگان و خرمشهر عضو صندوق بیمه سلامت هستند که ۶۰ هزار نفر بیمه شده در طرح رایگان اضافه شده است.

وی افزود: ۶۰ هزار نفر در قالب بیمه توان‌بخشی خوزستان در سامانه‌ ثبت شده و می‌توانند از موسسات طرف قرارداد خدمات دریافت کنند.

رضایی با اشاره به اینکه از هفته آینده خدمات روانشناسی به طرح پوشش بیمه سلامت اضافه می‌شود گفت: مرحله اول شامل ویزیت، مشاوره و روان درمانی است و بیمه شدگان می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: ۵۲ هزار نفر بیمار عضو صندوق بیماران صعب العلاج هستند و می‌توانند به صورت برخط خدمات درمانی دریافت کنند.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۹۸درصد نسخه ثبت شده در بیمه سلامت به صورت الکترونیکی است.

سید محمد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز بیان کرد: به زودی با بهره گیری از نیروهای دانش آموخته در رشته پزشکی برخی از کمبودهای پزشک در منطقه برطرف می‌شود و قرار است نیروی ماما به صورت طرحی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان جذب شود.

در این آیین از پزشکان همکار بیمه سلامت و خیرین سلامت فعال در جنوب غرب خوزستان تجلیل شد.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰ مرکز شهری، ۱۸ مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.




منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: