tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: ۳۵ هزار میلیارد ریال امسال از محل اعتبارات ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده به ورزش خوزستان تخصیص داده شد.

مجتبی یوسفی روز جمعه در همایش پیاده روی خانوادگی در اهواز اظهار کرد: برگزاری همایش پیاده روی و ورزش صبحگاهی به نشاط و شادابی جامعه کمک می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد ورزشکاران سازماندهی شده استان بیش از ۲۳۰ هزار نفر است باید به زیرساخت‌های ورزشی نیز توجه بیشتری شود.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به ورزش از محل ارزش افزوده گفت: در سال ۹۹، بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از این محل به ورزش استان اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: با تامین اعتبار لازم، بیش از ۴۰ پروژه ورزشی که سال‌ها متوقف شده بود در اهواز به بهره‌برداری رسید همچنین در بحث پرداخت تسهیلات به باشگاه‌ها و توجه به تیم‌های لیگی استان، اقدامات خوبی صورت گرفت.

یوسفی گفت: طی سال‌های اخیر شاهد افتخارآفرینی تیم‌های استان در رشته‌های مختلفی همچون فوتبال، کشتی، گلف، وزنه برداری و غیره هستیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

 

منبع: ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر: