tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۸
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان و علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان طی پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار اهواز در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.
جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت های ضدبشری بار دیگر پرده ای از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست ها کنار زد و چهره حقیقی آن ها را به مردم جهان شناساند.

در روزهای اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی شنیع‌ترین و وقیحانه‌ترین جنایات و کشتار را بر علیه ملت زجر کشیده فلسطین به ویژه مردم غزه به کار بسته و اوج رذالت و ماهیت ضد بشری خود را به همگان نشان داد.

امروز مردم متدین خوزستان بار دیگر هم‌صدا و همراه با دیگر مسلمانان و مردم آزاده جهان، فریاد انزجار از اسراییل غاصب سرداده و در این بزنگاه بزرگ تاریخی با فریاد "هیهات منا الذله” بر تداوم ایستادگی در برابر کفر و زورگویی تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی تاکید نمودند.

حضور جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی به‌عنوان سربازان مکتب سیدالشهدای مقاومت شهید قاسم سلیمانی، جلوه ی شگرفی از حضور قلب‌های هدایت شده خداوند به نمایش گذاشت. قدردانی و تشکر تنها واژه‌ای بسیار کوچک، در برابر این خیزش عظیم اراده‌های پولادین خلل ناپذیر و اقیانوس متلاطم احساسات پاک انسانی و خروش کوبنده ی مردم شجاع و دلیر خوزستان در حمایت جانانه از مقاومت ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.

به پاسداشت حضور باشکوه مردم خوزستان در این راهپیمایی عظیم پروردگار منان را حمد و سپاس گفته و از خداوند متعال خیر و برکت برای گام های استواری که در مسیر دفاع از مظلوم برداشته اند، مسألت داریم.

سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان» 

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: