tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۱
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان عنوان کرد
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با بیان اینکه در خصوص واژگونی تانکرهای حامل مواد نفتی، متصدی وجود ندارد و هیچ نهادی نیز کار در زمینه وقوع حوادث را نمی‌پذیرد، گفت: در این شرایط، باید این مسئولیت برعهده نهادی گذاشته شود.

حمید ناصری در نشست شورای راهبری و کاهش تصادفات خوزستان اظهار کرد: دو بیمارستان امام(ره) و گلستان اهواز سانتر جنوب غرب کشور هستند اما هنوز ورودی بیمارستان امام(ره) سامان‌دهی نشده است و موردی داشتیم مبنی بر اینکه بیمار با آمبولانس به این بیمارستان اعزام شده اما در این نقطه به حدی ترافیک و به هم‌ریختگی وجود داشت که بیمار فوت کرد.

وی افزود: مردمی که برای درمان می‌آیند قبل از رسیدن فوت می‌کنند و دانشگاه علوم پزشکی اهواز و شهرداری اهواز باید فکری در این زمینه داشته باشند و پارکینگی در اطراف این بیمارستان ایجاد شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: مشکل اساسی کنونی اهواز، حفاری‌های انجام‌شده در خیابان‌ها برای اجرای شبکه فاضلاب است که در حال ایجاد مشکلات زیادی است و چند پرونده فوتی در این خصوص به ما ارجاع و رسیدگی شده است.

ناصری بیان کرد: متاسفانه برای انجام حفاری اعتبار و سرعت مطرح است اما برای ترمیم این نقاط حفاری‌شده هیچ اعتبار و سرعتی در کار دیده نمی‌شود. در حال حاضر در میدان توپ ترافیک وجود دارد در حالی که در این نقطه گره ترافیکی نداریم و صرفا به دلیل کنده‌کاری و رها شدن این کنده‌کاری‌ها، گره ترافیکی ایجاد شده است. در میدان هجرت (راه آهن) و چندین نقطه دیگر نیز این مشکل وجود دارد که باید این مساله حل شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بیلبوردهای سطح شهر برای فرهنگ‌سازی در خصوص ترافیک، عنوان کرد: در حال حاضر همه بیلبوردهای تبلیغاتی دست پزشکان هستند زیرا پول می‌دهند در حالی که همه این موارد غیرقانونی است و تبلیغ پزشکی باید در راستای قانون باشد اما متاسفانه به دلیل وجود منافع مالی، این کارها در حال انجام است. باید این بیلبوردها برای فرهنگ‌سازی در زمینه ترافیک و موارد دیگر استفاده شوند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: در خصوص واژگونی تانکرهای حامل مواد نفتی، متصدی وجود ندارد و هیچ نهادی نیز کار در زمینه وقوع حوادث را نمی‌پذیرد. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی می‌گوید کار من نیست و من تنها می‌فروشم و دیگر نهادها هم این کار را نمی‌پذیرند و تنها باید به سوختن تانکرها و مواد سوختی نگاه کنیم. در این شرایط، باید این مسئولیت بر عهده نهادی گذاشته شود.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: