tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۹
از ابتدای امسال تاکنون؛
رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به تداوم روند انجام آسفالت معابر شهر، گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر اهواز آسفالت شده‌ است.

حمید دغاغله در هفتاد و چهارمین جلسه کمیسیون عمران شهرسازی و معماری با اشاره به هدفگذاری ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت در اهواز تا پایان امسال بیان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد بودجه اختصاص یافته به شهرداری صرف اجرای آسفالت شده و تلاش می‌کنیم تا پایان امسال میزان باقی مانده محقق شود.

وی افزود: با توجه به بودجه ۱۰ هزار میلیارد ریالی و قراردادهای منعقد شده برای آسفالت، به زودی شاهد آسفالت‌ریزی بیشتری در مناطق هشت‌گانه شهرداری اهواز خواهیم بود.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اهواز، آسفالت و بهبود کیفیت معابر شهری را یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری دانست و گفت: داشتن معبر و خیابان مناسب از دغدغه‌های اصلی شهروندان اهوازی است.


عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به رضایت نسبی شهروندان در مناطق آسفالت شده، بیان کرد: کمبود زیرساخت مناسب همچون خطوط آب و فاضلاب، از جمله دلایلی است که مانع از آسفالت شدن برخی مناطق شده است.

دغاغله گفت: از سازمان‌های مربوطه درخواست داریم که هرچه سریعتر تأسیسات زیر زمینی خود را به سرانجام رسانده و شاهد حفاری مجدد نباشیم، زیرا این کار موجب ناراحتی شهروندان شده است.

بر اساس این گزارش، در این جلسه ۲ دستور کار مناقصه تراش و روکش آسفالت معابر در سطح منطقه ۲ شهرداری و پیشنویس لایحه کسر پارکینگ مجتمع‌های چهار واحدی و پیشنهادات معاونت شهرسازی در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر: