tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
رییس شورای اسلامی شهر اهواز به شهرداری و آبفا تذکر داد: قبل از شروع بارندگی‌ها باید وضعیت دفع آب‌های سطحی اصلاح شود و این موضوع از طریق شورا رصد خواهد شد.
سیدمحمدعلی پورموسوی در یکصد و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: هفته گذشته در راستای وضعیت دفع آب‌های سطحی، مناطق مختلف اهواز مورد بازدید قرار گرفت و بلافاصله نشستی با حضور شهرداران مناطق برگزار و نواقص و ایرادات کار مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه مساله فاضلاب و دفع آب‌های سطحی از مسائل مهم شهر اهواز محسوب می‌شود اظهار کرد: باید اقدامات لازم برای کاهش آسیب به مردم در زمان بارندگی انجام شود چون با آغاز فصل زمستان، مناطق سطح شهر با مشکلات جدی‌تری مواجه خواهند شد.

پورموسوی در ادامه به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: در روزهای اخیر نسل‌کشی در غزه، موضوع اول جهان اسلام است.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: بسیاری معتقدند که بعد از فروپاشی شوروی، اکنون آمریکا و غرب برنده جهان هستند در حالی که با توجه به اعتقاد امت اسلامی ایران، آینده متعلق به مومنان و صالحان است.

وی تاکید کرد: متاسفانه سیاستمداران غربی از مساله حقوق بشر در راستای منافع خود استفاده می‌کنند.

در این نشست لایحه اجرا و آزادسازی مسیر پل ششم، تراش و روکش آسفالت معابر منطقه ۲ شهرداری، خرید ۱۷ دستگاه کاربری مورد نیاز سازمان خدمات موتوری، کمک هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی، مساعدت به خانواده شهید فاطمی اطهر و گروه جهادی شهید فرجوانی به تصویب اعضای شورا رسید.




منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: