tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
خادمی، تنها نماینده دور دهم مجلس بود که سابقه کار تخصصی و کارنامه درخشانی در صنعت نفت را داشت.

شنیده شده است که هدایت اله خادمی، دوباره به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی بازگشته و از حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه کاندیدا شده است.

خادمی که یک دوره نمایندگی مجلس را از حوزه انتخابیه ایذه و باغملک در کارنامه خود دارد، بی شک با انتخاب مجدد وی کمیسیون انرژی مجلس یک بار دیگر یک فرد متخصص نفتی را به خود خواهد دید و با توجه به سوابق کاری وی که پیگیر تولید از میایدن مشترک و افزایش ظرفیت تولید نفت کشور است، قطعا تحول عظیمی در این راستا رخ خواهد داد.

خادمی، تنها نماینده دور دهم مجلس بود که سابقه کار تخصصی و کارنامه درخشانی در صنعت نفت را داشت. کسانی که با وی از نزدیک کار کرده اند، وی را فردی شجاع، سالم، کاردان، مدبر و اهل تعامل معرفی کرده اند. برنامه های کارآمد هدایت اله خادمی باعث وجه تمایز وی با دیگر نمایندگان شده بود. خادمی بنا به دانش و تجربه خود در صنعت نفت، تخصصی ترین و جنجالی ترین اظهار نظرها را در کمیسیون انرژی داشت.

خادمی در طول دوره نمایندگی خود پیگیری های خاصی برای مهار بحران گرد و غبار در خوزستان، و مدیریت منابع آبی این استان و توسعه و عمران حوزه انتخابیه خود انجام داد.

خادمی برنامه اصلی اش را مبتنی بر تعامل٬ پیگیری منافع ملی و پیشرفت و توسعه کشور و حوزه انتخابیه خود قرار داده بود و در این مسیر جدیت داشت و ان شاء الله با انتخاب در دور دوازدهم مجلس، این مسیر را با همت مضاعف ادامه خواهد دهد.

خادمی در طول دوره نمایندگی خود به درستی از مکانیزم پلیس گشت برای حق قانونی نظارت بر دولت و وزارت خانه های نفت و نیرو استفاده کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: