tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۵
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشکیل ۲۰۰۰ پرونده تخلف صنفی و تولیدی در استان خبر داد.
بهرام جباری با اشاره به بازرسی‌های دوره‌ای از واحدهای صنفی و تولیدی در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در این راستا بیش از ۵ هزار مورد بازرسی انجام و ۲۰۰۰ پرونده تخلف صنفی و تولیدی در سطح استان تشکیل شده است.

وی افزود: براساس این بازرسی‌ها، پرونده‌های تخلف به ارزش بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای واحدهای صنفی و تولیدی استان تشکیل شده است.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به ارزش پرونده‌های تخلف، گفت: مبلغ ۷ هزار و ۷۹۹ میلیارد ریال در بخش تخلفات صنفی و تعزیراتی و مبلغ ۱۸ میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال در بخش قاچاق کالا و ارز بوده که به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

جباری با اشاره به انجام گشت‌های مشترک بازرسی عنوان کرد: گشت‌های مشترکی با همکاری دیگر دستگاه‌ها به صورت مشترک انجام می‌شود که در این زمینه بیشترین میزان گشت نظارتی توسط اتاق اصناف اهواز و ادارات تعزیرات حکومتی خوزستان با ۲ هزار بازرسی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی در بازار موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان اطلاع رسانی کنند.




منبع: ایسنا
برچسب ها: تخلف صنفی ، صمت ، بازرسی
نام:
ایمیل:
* نظر: