tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۸
رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز گفت: کارخانه بازیافت و پردازش نخاله ساختمانی و آسفالت در اهواز احداث می‌شود که نیازمند حمایت سرمایه‌گذار است.
صادق کهوازی در نشست با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بیان کرد: در حال حاضر کارخانه بازیافت و پردازش نخاله ساختمانی در اهواز وجود ندارد که بر اساس مطالعات انجام شده مکانی در غرب اهواز برای احداث و بهره‌برداری از این طرح مهم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ارزیابی اقتصادی بازیافت و پردازش نخاله‌های ساختمانی بیان کرد: اجرای این طرح در شهر نیازمند حمایت سرمایه‌گذار، تسهیل فرآیندها و کوتاه شدن روند جذب سرمایه است که البته با تاکید شورای شهر به زودی عملیات اجرایی این طرح آغاز می‌شود.

کهوازی استفاده از مصالح حاصل از بازیافت، کمک به حفظ محیط زیست در مقابل آلودگی، کاهش مصرف انرژی و منابع طبیعی خام و اشتغال‌زایی را از جمله مزایای این طرح عنوان کرد.

رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز در ادامه ایجاد مراکز بازیافت برای تبدیل پسماند ساختمانی به محصول با ارزش اقتصادی را از دیگر اقدامات ارزشمند مدیریت شهری دانست و افزود: این سازمان تمام تلاش خود را برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مشارکت موثر شهروندان انجام خواهد داد.

 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: