tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰
شهردار کلانشهر اهواز از نامگذاری پل روزگذر غیر همسطح میدان جمهوری(فلکه دانشگاه) در اهواز به نام شهدای غزه خبر داد که با تصویب اعضای شورای شهر، اجرایی خواهد شد.
رضا امینی بیان کرد: با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و همدردی با مردم مظلوم فلسطین فضاهای عمومی شهر نیز تغییر خواهد کرد.

وی افزود: هفته آینده نامگذاری پل یاد شده در اهواز با نام شهدای غزه به شکل رسمی انجام خواهد شد و تغییراتی در چهره شهر ایجاد می‌شود.

امینی ادامه داد: افراد فعال در فعالیت‌های تبلیغاتی باید به تناسب بزرگی این جنایت، اقدامات موثری انجام دهند.

شهردار کلانشهر اهواز ضمن همدردی با مردم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات هولناک رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته حادثه تلخ و نادری از سلسله جنایات این رژیم منفور در شهر غزه اتفاق افتاد که دل هر آزاده‌ای را به درد آورد و امید است که مقاومت مردم، زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شود.

وی از نهادهای بین‌المللی درخواست کرد هر چه سریع‌تر بمباران‌ها را متوقف کرده و عاملان این جنایات به سزای عمل خود برسند

امینی اعلام آمادگی کرد: با تاسی از فرمان رهبر جبهه مقاومت حضرت آیت الله خامنه‌ای (دامت برکاته)، میدان‌های بزرگ انقلاب اسلامی برای دفاع از مردم فلسطین در دنیا گسترده شود.

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه امروز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

 

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: