tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳
در راستای افزایش بهره‌وری؛
رکوردِ خطِ تولیدِ کارخانه‌ی شماره‌ی چهارِ شرکت لوله سازی اهواز پس از سه سال شکست.

قائم مقام فنی مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز از رکورد شکنی تولید در کاخانه‌های "پوشش لوله" و خط شماره‌ی چهارِ این شرکت پس از سه سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، کوروش غفاری در خصوص جزییات این دستاورد اخیر شرکت اظهارکرد: رکورد شکنی تولید کارخانه شماره‌ چهار این واحد صنعتی با ۱۵۲ شاخه و همچنین کارخانه‌‌ی پوشش با ۲۷۷ شاخه در سال جاری محقق شده است.

به گفته مدیر تولید شرکت لوله سازی اهواز، کارخانه شماره‌ چهار اکنون در حال تولید لوله‌های ۴۲ اینچ پروژه‌ "شیوا مشعل صداقت" با ضخامت 0.668 و استاندارد X65 است.

قائم مقام فنی مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز خاطرنشان کرد: ظرفیت سالانه تولید لوله در این کارخانه تولیدی400 هزار تن است.

غفاری همچنین به دستاورد محقق شده شرکت لوله سازی اهواز در زمینه کارخانه "پوشش لوله" اشاره کرد و گفت: با تولید ۲۷۷ شاخه از لوله‌های ۱۶ اینچ "دریا ساحل" با پوشش FBE نیز رکوردشکنیِ این خط تولیدی نیز محقق شد.

وی یادآورشد: با تلاش مجموعه‌های کارشناسی و کارگری شرکت لوله سازی اهواز همواره فرآیند ارتقاء رکوردهای تولیدی این مجموعه صنعتی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه 790 هزار تن انواع لوله‌های فولادی، چهار میلیون متر مربع پوشش به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله در خاورمیانه شناخته شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: