tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۸
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه افتتاح نمایشگاه ورزشی در اهواز، گفت: چنین نمایشگاه‌هایی بستر بسیار خوب برای شکوفا ساختن این استعدادها است.
نمایشگاه بزرگ و تخصصی تربیت بدنی و ورزش به همت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از ۲۴ مهرماه به مدت سه روز به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برپا شد.

آیت‌الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه، اظهارکرد: امشب از این نمایشگاه تخصصی ورزشی بازدید داشتم و خوشبختانه نشاط خوبی در بین جوانان شاهد بودیم، ضمن این که نوآوری و خلاقیتی که در تولید تجهیزات و البسه ورزشی عرضه می کنند، بسیار مایه افتخار است.

وی ادامه داد: حتی برخی از تولیدات البسه ورزشی که مربوط به شهرستان اندیمشک است به عنوان برند جهانی مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفته است و ما به این جوانان که در زمینه تولید، صنعت و… پیشتاز هستند، افتخار می‌کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به سایر جوانان هم توصیه می شود که از این جوانان خوب الگو بگیرند. خداوند به همه جوانان ایرانی استعداد فوق‌العاده‌ای داده است که باید این استعداد را شکوفا کنند.

وی در پایان با قدرانی از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بابت برپایی نمایشگاه بزرگ و تخصصی تربیت بدنی و ورزش، عنوان کرد: این چنین نمایشگاه‌هایی بستر بسیار خوب برای شکوفا ساختن این استعدادها است.

 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: