tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک در یک بازدید از اداره آموزش و پرورش و چند مدرسه ابتدایی و متوسطه اول و مهد کودک به همراه رئیس اداره آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولان این اداره، وضعیت محیط آموزشی و امکانات و تجهیزات آن‌ها را مورد بازدید قرار داد.
بهنام انصاری در این بازدید با اعلام نارضایتی از وضعیت بهداشتی و امکانات مدارس باغملک، گفت: به رغم تحولات و پیشرفت‌های خوبی که در این چند سال اخیر شاهد بوده‌ایم، هنوز وضعیت بهداشتی و تجهیزات مدارس شهر باغملک قابل قبول نیست.

وی افزود: مسؤلانی که باعث به وجود آمدن چنین وضعیت اسفناکی شده‌اند، باید شبانه‌روز تلاش کنند که هر چه زودتر وضعیت مدارس بهبود پیدا کند.

انصاری تاکید کرد: با توجه به اینکه معلمان مخلصانه و دلسوزانه مشغول تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند و آینده دانش‌آموزان برای آن‌ها مهم است، نباید چند نفر محدود زحمات خانواده بزرگ و محبوب فرهنگیان را پایمال کنند.

وی بیان کرد: در صورتی که در بازدید آتی وضعیت مدارس تغییر قابل توجهی نکند و ایرادات فعلی برطرف نشود، مطابق قانون با افرادی که با ترک فعل خود خواسته یا ناخواسته حقوق معلمان زحمتکش و دانش‌آموزان را نادیده می‌گیرند، برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک همچنین در بازدید از مدرسه در حال ساخت مژگان دانش مهر، با تعیین مهلت شش روزه به مسئولان مربوطه، ادامه داد: با توجه به نیاز ضروری به این مدرسه و اینکه ۲۲ روز از مهرماه نیز گذشته است، چنانچه در موعد مقرر مدرسه آماده بهره‌برداری نشود و امکان افتتاحیه رسمی و عملی در روز ۱۳ آبان‌ماه فراهم نشود، مورد برخورد قاطع قانونی قرار می‌گیرد.

انصاری از دانش‌آموزان باغملک خواست که با تلاش و پشتکار، آینده‌ساز خود و کشور باشند.

 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: