tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۳
در اجرای بخشنامه نوروزی ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور، مبنی بر عملکرد دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز، معاونت نظارت و بازرسی بازرسی کل ویژه استان خوزستان طی بازرسی سرزده از شهر بهبها‌ن وضعیت خدمات دهی دستگاه های خدمات رسان از جمله شهرداری، بانک ها، جهاد کشاورزی، صنعت معدن تجارت را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

نظارت و بازرسی بازرسی کل ویژه استان خوزستان از شهر بهبهان انجام شد


در این بازرسی که با همراهی فرماندار،معاون فرماندار شهردار و اعضای شورای شهر انجام گرفت وضعیت کمپ های نوروزی و خدمات دهی به مسافران،خدمات دهی بانک ها،مراکز توزیع میوه ومرغ عیدانه مورد بازدید قرار گرفت.

در حوزه خدمات دهی به مسافران نوروزی  شهرداری بهبهان خدمات نسبتا مطلوبی تدارک دیده بود و در مصاحبه با بعضی از مسافران رضایتمندی نسبی از وضعیت خدمات دهی ابراز داشتند.

خدمات دهی بانک ها و خودپردازها نیز از وضعیت مطلوبی برخوردار بود و فرمانداری در این خصوص اقدامات نظارتی لازم را به عمل اورده بود .

در بازرسی از مراکز توزیع گوشت مرغ و میوه ملاحظه شد به دلیل عدم پیش بینی مراکز توزیع در نقاط مختلف شهر خدمات دهی در این حوزه مطلوب نیست و بعضا موحب نارضایتی مردم شده است .

در بررسی های به عمل آمده ملاحظه شد که اداره تعاونی روستایی به عنوان متولی توزیع میوه عیدانه اقدامی جهت پیش بینی مراکز توزیع در نظر نگرفته اسا صرفا یک محل ( انبار مرکزی اداره مذکور) را به عنوان محل توزیع انتخاب کرده است که در نتیجه بخش محدودی از مردم شهر از این خدمت دولت برخوردار می باشند.

همچنین توزیع گوشت مرغ از وضعیت نامطلوبی برخوردار بود زبرا فقط در دو مکان از شهر مرغ توزیع می شد که باعث تجمع و ازدحام مردم و ایجاد نارضایتی مردم شده بود .

در پایان بازرسی یک روزه معاونت نظارت و بازرسی بازرسی ویژه استان خوزستان از شهرستان بهبهان، طی جلسه ای با مسئولین شهرستان ضمن تذکر له مسئولین که آثار خدماتی که دولت ارائه می شود باید در رضایت مندی مردم ملاحظه شود ولی نوع توزیع میوه ومرغ به نحوی صورت گرفته که نه تنها رضابت مندی ایجاد نکرده است بلکه باعث نگرانی مردم به دلیل ازدحام و نگرانی از  شرایط کرونایی شده است . در پابان جهت ساماندهی وضع موجود مقرر شد با هماهنگی وهمکاری شهرداری بهبهان ۵ محل توزیع میوه عیدانه در نقاط مختلف شهر ایجاد و اداره تعاون روستایی همکاری لازم حهت تامین میوه و اداره های صمت و تعزیرات جهت نظارت مطلوب و فرمانداری جهت اطلاع رسانی لازم به عموم شهروندان اقدام لازم را به عمل اورتد.

و با همکاری جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت تعاونی های توزیعی و مصرف ادارات مراکز توزیع مرغ را از دو محل به ۶ محل توزیع افزایش داده و نظارت مطلوب توسط اداره صمت و تعزیرات و با همکاری سپاه پاسدران شهرستان بهبهان جهت توزیع ان صورت گیرد.

d60d59d9-758f-492a-ac1b-46d4a0bcb53d

نام:
ایمیل:
* نظر: