tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۷
رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی خوزستان گفت: از استاندار ویژه خوزستان درخواست می‌شود از بانیان وضع موجود استان و مدیران خسته و بی انگیزه که امتحان خود را پس داده‌اند و عملکرد خود رادر استان با کارنامه فشل به اثبات رساندن استفاده مدیریتی صورت نگیرد

هوشنگ صالح راد رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان در مصاحبه با رسانه های استان ضمن اشاره به عقب افتادگی استان خوزستان در ۸ سال مدیریت دولت دوازدهم، اظهار کرد: طبق نمودارهای موجود و واقعیت میدانی، در دولت دوازدهم استان و نگاه به مردم و داخل استان نبوده و در آن مدت استان پیشرفت همانند دیگر جاها نداشته .

وی افزود: با سرعت گرفتن پروژهای عمرانی، در استان و سفرهای مسؤلین کشوری به استان، بازدیدهای میدانی و رسیدگی به امور از نزدیک، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که مدیریت ادارات استان بدست افراد ارزشی متخصص جهادی و در تراز بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

صالح راد گفت: بنابراین از استاندار محترم خوزستان در خواست می‌شود از مدیران خسته و بی انگیزه که امتحان خود را پس داده‌اند و عملکرد خوبی نداشتن استفاده نشود و در تغییر این مدیران تسریع شود .

وی ادامه داد: در انتخاب مدیران جدید شایسته سالاری، ارزشی بودن، ولایی بودن، قدرت ایجاد تحول و کار میدانی، بین مردم بودن و تفکر خدمتگزاری برای مردم در نظر گرفته شود.

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: در فرمانداری‌ها جابجایی و یا استفاده از مدیری که خود سالها در آنجا مسؤلیت داشته و حتی نتوانسته یک مشکل برای مردم حل کند، به معنی تکرار سناریوی رکود کارها و سردی در استان و عدم انجام کار جهادی و ارزشی است و توجه به مردم و مشکلات آنها می باشد.

وی گفت: در ادارات اجرایی و فرهنگی و آموزشی مناسب نیست از افراد تکراری و بی انگیزه استفاده شود استان خوزستان امروزه به کار جهادی، تحرک و کار میدانی نیاز دارد. کار ستادی و از بالا نگاه کردن به کار و از پشت میز رصد کردن کارها، هیچ تغییری در وضع موجود نخواد کرد .

صالحی راد عنوان کرد'ما بعنوان یک جریان انقلابی و مستقل که در هدف گذاری تحقق بیانیه گام دوم در استان در حال فعالیت هستیم از استاندار محترم و فرزند این استان و خانواده شهیدان بزرگوار خلیلیان می خواهیم
در انتصابات از افراد شایسته و متخصص و متعهد استفاده شود تا حرکت استان با تقویت مدیریت انقلابی و قوی بیشتر شود و مشکلات مردم حل و رضایت مردم و اعتماد مردم بیشتر و بیشتر شود و نقشه های ضد انقلاب نقش بر آب شود .

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان ضمن نارضایتی از انتصابات انجام شده عنوان کرد: تخصص و شایسته سالاری در این انتصابات رعایت نشده و در برخی از انتصابات هیچ تخصصی وجود نداشته و حتی رابطه یک روز استخدام نداشته‌اند، متاسفانه یک شبه مدیر کل شده و این برای استان مناسب نخواهد بود.

وی بیان کرد: تاکید ما استفاده از ظرفیت‌ها احزاب سیاسی خط رهبری، نظام و نیروهای شایسته و ارزشی است تا مردم امید و اعتماد بیشتری به دولت و نظام داشته باشند و اگر از پشت پرده‌ها استاندار را تحت فشار قرار می‌دهند، از استاندار محترم درخواست می کنیم برای مردم شفاف اعلام بفرمایند تا آنها پاسخ خود را از مردم دریافت کنند.

صالح راد در ادامه حرکت استان را امیدوار کنند خواندن و مسولین را به بین مردم بودن و تحرک و کار جهادی دعوت نمودن ایشان تاکید کردن همانگونه که ریاست محترم جمهوری ایت الله سید ابراهیم رئیسی چشم به خوزستان دوخته بدلیل قطب اقتصادی و سرمایه های موجود در استان لازم است همه بخشهای استان کار جهادی و شبانه روزی را سرلوحه ی خود قرار دهند تا تحولی که خواست مردم در انتخاب دولت سیزدهم بوده محقق گردد.در این جهاد سازندگی فرزندان استان خوزستان در جمعیت تحول و توسعه ی گام دوم استان خوزستان در کنار مدیران جهادی و ولایی خواهند بود و تحرکات استان را رصد خواهند کرد و به وظیفه ی خود که تحقق عملیاتی شدن بیانیه ی گام دوم انقلاب است عمل خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: